Postanowiłem wrzucić trochę informacji od kuchni jak powstał MoneyLeaders i dlaczego zdecydowaliśmy się na sprzedaż szkoleń z kryptowalut. To, że
kryptowaluty są na Topie w mediach od ponad roku to nic nowego. Szukając nowej drogi dla Leadmore, szukaliśmy też branży, gdzie jest miejsce dla nowych firm, a jednocześnie jest duży potencjał wzrostu.
Przez kilka tygodni obserwowaliśmy wszystkie informacje związane z kryptowalutami i zauważyliśmy bardzo duże zainteresowanie inwestowaniem w kryptowaluty. W odróżnieniu od giełdy czy obligacji
kryptowaluty dały możliwość inwestycji przeciętnemu kowalskiemu. Słysząc o wzrostach rzędu 300%, 400% czy 1000% w jego głowie powstawała wizja łatwego zarobku, a co najlepsze nie musiał inwestować dużych kwot. Problemem okazał się brak wiedzy. Przeciętny Kowalski nie wiem czym jest blockchain czy jak może kupić bitcoina lub inną walutę, nie wie też na jakiej podstawie oceniać potencjał danej waluty. Uznaliśmy, że to idealna okazja by wyjść naprzeciw potrzebom rynku i dostarczyć to czego Kowalski szuka, szkolenia z inwestowania w kryptowaluty. Okazało się, że ilość szkoleń i wiedzy na ten temat jest znikoma, a jakość bardzo niska. Zaczęliśmy działać
Najpierw stworzyliśmy odpowiedni raport i szkolenie, a później dedykowany do niego Landing Page, całość zintegrowaliśmy z Tpayem czyli płatnościami online, tutaj klient płaci za real content, więcej fajnie, że może to zrobić prosto z konta bez sms
Przyszedł czas na testy. Ruszyliśmy z kampanią w Adwords. Celowaliśmy w osoby, które chcą inwestować ale nie wiedzą dużo o tym.
Zainwestowane środki w reklamę: 500 zł
Kliknięcia w reklamę: 438
Średni CTR: 4,6%
Średnie CPC: 1,14 zł
Ilość zebranych e-maili: 182 (41%)
Średnia konwersja sprzedaży na LP: 7% (31)
Średnia konwersja sprzedaży po mailingu: 12% (23)
Ilość sprzedaży: 31+23 (54)
Zwrot z reklamy: 54 * 16 = 884 złotych
Czas wyświetlania reklamy: 12 dni + 7 dni sekwencja e-mail.
Pierwsze efekty? Świetne. Stawka CPC w tej kategorii jest wysoka ale za to konwersje są także bardzo wysokie. Bardzo dobry wynik osiąga też cała sekwencja sprzedażowa do osób, które pobrały raport, a nie kupiły szkolenia od razu. Klient po zapisaniu otrzymuje jeszcze 5 maili, które wprowadzają go do inwestycji i zachęcają by kupił szkolenie.
Dzięki zbieraniu adresów e-mail, możemy zarobić na kliencie nie tylko za pierwszym razem, a w przyszłości będzie mu można sprzedać szkolenia zaawansowane itp.
To był nasz pierwszy eksperyment i jednocześnie moment, w którym wiedzieliśmy, że znaleźliśmy nową drogą dla Leadmore, a raczej MoneyLeaders
Postanowiliśmy dorzucić bonus by zmotywować Was do zarabiania i przetestowania programów i niedługo ogłosimy konkurs dla pierwszych partnerów.