Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Polska społeczność o zarabianiu przez internet, pracy w domu i dodatkowej pracy online
Zobacz dzisiejsze dyskusje →
Jestem samoukiem, opanowywanie różnych programów przychodzi mi dosyć łatwo i tak się zastanawiam czego się nauczyć żeby znaleźć zatrudnienie bez problemu. Dodam że nie jestem już zbyt młody, bo 45 lat ale siedzę przy komputerach od czasów commodore 64.
W tej chwili mam opanowane:
- Corel Draw
- Lightroom (moje hobby to fotografia)
- Browser Automation Studio (tworzenie botów)
- w miarę Photoshop
- Excel
- Scrapebox, Xrumer
Myślałem o nauce AutoCad ale bez certyfikatów i tak mnie chyba nikt na ładne oczy nie przyjmie do roboty. Na powyższe programy też nie mam żadnych certyfikatów, poza Corel Draw na którym pracowałem 5 lat na etacie
RE: Jaki program opanować żeby mieć dużo ofert pracy?
Jeżeli faktycznie chcesz dalej rozwijać się w kierunku grafiki, to najlepiej patrzeć po ofertach pracy dla grafika, jakich programów najczęściej wymagają. Zazwyczaj jest to Illustrator, Photoshop lub pokrewne. No i zawsze warto poszukać sobie pozaetatowych zleceń i zbudować porządne portfolio. (Z tym mogę pomóc)
Jeśli chodzi o inne typy programów, to tak naprawdę wszystko zależy od tego, co chcesz robić. Bo nie ma sensu uczyć się nie wiadomo czego i z każdej dziedziny, bo na pewno w jednej pracy nie będziesz korzystał z większości narzędzi i programów. Teraz lepiej pracodawcy patrzą na osoby wyspecjalizowane w jednej dziedzinie z ogólnym pojęciem dziedzin dookoła, tak mi się przynajmniej zdaje.