Poradnik Direct Carrier Billing (DCB) - korzystna alternatywa dla MO i MT - Wersja do druku+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33) +--- Dział: Poradniki dotyczące Zarabiania przez Internet (/Forum-Poradniki-dotyczace-Zarabiania-przez-Internet-279) +--- Wątek: Poradnik Direct Carrier Billing (DCB) - korzystna alternatywa dla MO i MT (/Temat-Direct-Carrier-Billing-DCB-korzystna-alternatywa-dla-MO-i-MT-164788) |
Direct Carrier Billing (DCB) - korzystna alternatywa dla MO i MT - mysc - 19-10-2019 20:46 Mentoring Get paid 2.0 - Mentoring rozwijany od stycznia 2015 roku! Podstawy zarabiania poprzez Direct Billing
Korzystna alternatywa dla MO i MT
Spis treści: 1. Direct Carrier Billing (DCB) - nowoczesne płatności mobilne 2. Stawki DCB w Eforsie 3. Możliwości zarobkowe modelu DCB 4. Przykład: Monetyzacja testów online 1. Direct Carrier Billing (DCB) - nowoczesne płatności mobilne Direct Carrier Billing (DCB) - najnowszy model płatności mobilnych w którym możliwe jest pobieranie opłat cyklicznych (subskrypcyjnych - odpowiednik stawki MT) oraz obciążeń jednorazowych (odpowiednik stawki MO). Bez względu na to czy zarabiamy w modelu płatności jednorazowej, czy subskrypcyjnej - klient podaje swój numer telefonu, a następnie otrzymuje sms zwrotny ze szczegółami transakcji. Aby potwierdzić płatność musi przepisać otrzymany kod. Płatność doliczana jest wówczas do salda rachunku telefonicznego, a my otrzymujemy prowizję. Chociaż jednorazowa transakcja DCB może wynieść nawet do 150zł, serwisy wprowadziły stawki zbliżone do dotychczasowych modeli MO i MT - dzięki temu ryzyko ew. reklamacji jest zdecydowanie ograniczone. Model subskrypcyjny działa tu w każdej sieci komórkowej. Ustawowy limit nałożony na MO/MT/IVR w wysokości 35zł/miesiąc NIE OBOWIĄZUJE. Użytkownik, który zapisze się na subskrypcję DCB obciążany jest cyklicznie 1x w tygodniu przez cały okres subskrybowania usługi. W przypadku braku środków na koncie w danym okresie rozliczeniowym zostanie podjęta kolejna próba pobrania opłat od użytkownika w kolejnym cyklu odnowienia subskrypcji. Eforsa jako jedyny serwis specjalizujący się w umożliwianiu zarabiania poprzez płatności mobilne, udostępnia zarabianie w modelu DCB bez formalności. Tym samym serwis daje możliwość zarabiania na odnowieniach, bez ograniczeń, każdemu swojemu użytkownikowi. Rejestracja w Eforsie: http://eforsa.pl/ Czysty link: http://eforsa.pl/ 2. Stawki DCB dostępne Eforsie
DOSTĘPNE MODELE OPŁAT DCB: - Płatności cykliczne z odnowieniami 1x7 dni - Płatności cykliczne z odnowieniami 1x7 dni (z 1-dniowym lub 3-dniowym darmowym okresem testowym) - Płatności jednorazowe DOSTĘPNE STAWKI odnowień: - 25zł (odnowienia 1x7dni) - prowizja +10 zł netto za każdego leada - 20zł (odnowienia 1x7dni) - prowizja +9zł netto za każdego leada - 15zł (odnowienia 1x7dni) - prowizja +7 zł netto za każdego leada - 10zł (odnowienia 1x7dni) - prowizja +4 zł netto za każdego leada - 5zł (odnowienia 1x7dni) - prowizja +2,5 zł netto za każdego leada - 20zł - płatność jednorazowa (alternatywa dla MO) - prowizja +9 zł netto za każdego leada (istnieje możliwość pozyskania innych stawek płatności jednorazowych na indywidualne zgłoszenia) DODATKOWE INFORMACJE: - W Eforsie działa system inteligentnych płatności alternatywnych mający na celu umożliwienia płatności alternatywnych w różnych problematycznych przypadkach, np. gdy klient ma problem z daną płatnością lub blokadę na wybraną płatność. W takich sytuacjach wybrana przez nas stawka będzie się automatycznie podmieniała na działające u danego klienta rozwiązanie. - Płatności cykliczne pozwalają na pozyskiwanie odnowień co 7 dni. Nie ma, jak w przypadku MT, stałych dni rozsyłek - każdy subskrybent jest obciążany co 7 dni od dnia rejestracji. - Stawka (oznaczona DT) z 1-dniowym okresem próbnym polega na tym, że użytkownik zapisuje się do subskrypcji za darmo a obciążenie następuje dopiero po 24h (automatycznie). - Jeżeli użytkownik, który zapisze się na płatność cykliczną nie ma wystarczającej sumy pieniędzy na koncie ale zapisze się poprawnie i pozostanie w subskrypcji to zostanie obciążony w kolejnym cyklu rozliczeniowym 1x7 dni. 3. Możliwości zarobkowe modelu DCB
DCB zostało dodane zwłaszcza z myślą o trzech tematykach - w których praktycznie nie ma ograniczeń. Tematyki dedykowane dla DCB to: - Gry (np. dostęp do dóbr cyfrowych, download, hacki, dodatki, aplikacje, instrukcje, tutoriale) - Erotyka / Randki (np. dostęp do dóbr cyfrowych, usługi premium, dostęp do stron, czat, pokazy live, zdjęcia i filmy) - Ezoteryka (np. dostęp do stron i usług o tej tematyce) Oprócz powyższych, modelu DCB można używać do wszelkiego rodzaju szeroko rozumianego "real contentu" - jako formy płatności. „Real content” po przełożeniu z ang. oznacza prawdziwą treść/zawartość. Chodzi więc o to, że „klient” faktycznie otrzymuje to – za co zapłacił. Terminem "real content" na forum określa się wszystkie nisze w których DCB/SMS/IVR/PPA pełni rolę tradycyjnej płatności za konkretny produkt/usługę. Płatności mobilne to, jak sama nazwa wskazuje, forma płatności - tak samo jak przelew bankowy, przelew paypal, paysafecard, karta kredytowa/debetowa, itd. - dzięki której możemy sprzedawać dowolne wirtualne produkty/usługi. We wszystkich serwisach umożliwiających zarabianie w modelu DCB/SMS, znajdziemy dwa podstawowe rozwiązania umożliwiające wykorzystanie płatności mobilnych jako formy zapłaty za dane wirtualne treści: - gotowe programy download (klient wchodzi na stronę, dokonuje płatności mobilnej i ściąga pożądany plik) - content locker (klient po wejściu w link będzie widział jedynie okienko pop-up z instrukcją odblokowania zawartości. Strona zostanie odblokowana dopiero po dokonaniu płatności mobilnej) Przykłady nisz "real content" w kontekście sprzedaży poprzez płatności mobilne: - Gotowe grafiki (np. loga, sygnaturki, zdjęcia w tle na FB, projekty koszulek, tapety na pulpit) - Edytowalne grafiki (np. pliki psd - wizytówek, okładek książek, ulotek, itd.) - Szablony stron html / szablony wordpress - Wtyczki WP, skrypty PHP/JS - Boty, aplikacje - Arkusze kalkulacyjne - Wypracowania, wzory prac magisterskich/inżynierskich/licencjackich - Nagrania dźwiękowe - Poradniki PDF pasujące do Twojej grupy odbiorców - Gry/programy Tematyka gier monetyzowana poprzez DCB dopuszcza oferowanie: - Downloadu wszelkiego rodzaju gier i aplikacji - Kluczy do gier - Hacków, tutoriali instrukcji - Dodatków i innych dóbr cyfrowych o tematyce gier Tematyka downloadu monetyzowana poprzez DCB dopuszcza oferowanie: - Wszelkiego rodzaju dóbr cyfrowych mieszczących się w "real contencie" - Całkowity zakaz promowania filmów / seriali online. W przypadku posiadania praw do dystrybucji danymi treściami przez użytkownika prośba o dostęp do modelu DCB może być rozpatrzona indywidualnie przez support po wcześniejszym kontakcie użytkownika. Tematyka erotyki/randek monetyzowana poprzez DCB dopuszcza oferowanie: - Płatnych streamów erotycznych (kamerki online) - Płatnych rejestracji w serwisach erotycznych - Dostępu do danych usług powiązanych z erotyką - Kont premium, kluczy, dodatków - Dostępu do dóbr cyfrowych +18 (np. zdjęcia, filmy) - Płatnych czatów, pokazów live - Ogłoszeń matrymonialnych i pokrewnych - Dostęp do innych usług powiązanych z erotyką / randkami Tematyka ezoteryki dla DCB monetyzowana poprzez DCB dopuszcza oferowanie: - Dostępu do stron i usług premium powiązanych z ezoteryką - Pakietów czatu, rozmów, połączeń z wróżkami - Kont premium, tutoriali, instrukcji powiązanych z ezoteryką Wszystkie inne od powyższych tematyki powinny być konsultowane z supportem Eforsy przed rozpoczęciem przygotowań do monetyzacji - tak aby upewnić się, że dany pomysł jest możliwy do monetyzacji poprzez DCB. Większość pomysłów da się dostosować do wymagań DCB - więc warto konsultować sprawę z supportem. 4. Przykład: Monetyzacja testów online Testy online to sposób na monetyzację bardzo wielu nisz - właściwie z dowolnej tematyki. W stosunku do większości potrzeb ludzkich (zwłaszcza emocjonalnych) można zaprojektować dedykowany test online. Przykłady tematyk testów: 1. Test IQ - ten test daje stosunkowo duże możliwości doboru niszy, wszystko zależy od tego w jakim kontekście go zareklamujemy. Przykłady: - Sprawdź swoje IQ i dowiedz się czy jesteś atrakcyjny - Sprawdź swoje IQ i dowiedz się czy masz szansę dołączyć do mensy 2. Test dopasowania (w kontekście związków; można się wspomagać ezoteryką i wymagać w teście np. podania dat urodzenia obu partnerów) - Sprawdź czy Twój partner/ka pasuje do Ciebie - Sprawdź czy się rozwiedziesz - Sprawdź czy warto wracać do byłego/byłej 3. Test atrakcyjności - Sprawdź czy jesteś atrakcyjny/a dla płci przeciwnej - Sprawdź czy jesteś pewny/a siebie Zaprojektowanie i wykonanie własnego testu online nie jest rzeczą specjalnie trudną. Cały test można (jeśli masz takie umiejętności) napisać samodzielnie w PHP/JS, ale nie ma takiej konieczności ponieważ w internecie jest mnóstwo gotowych już (i darmowych) narzędzi, które nam w tym pomogą. Monetyzacja testu za pomocą ofert SMS jest możliwa na dwa sposoby -> płatność można pobierać w celu przystąpienia do testu lub w celu poznania wyników. Podpięcie płatności mobilnych na końcu testu -> w taki sposób by konieczne było poniesienie opłaty w celu prezentacji wyników, wymaga edycji plików wybranej wtyczki z testami. Taki model monetyzacji testów cechuje się zdecydowanie wyższą konwersją, dlatego przedstawiam go poniżej na konkretnym przykładzie: 1. Do stworzenia testu użyjemy darmowej wtyczki: https://wordpress.org/plugins/wp-testing/ (Psychological tests & quizzes). 2. Jako, że będziemy grzebać w kodzie wtyczki - musimy wyłączyć jej aktualizację. W przeciwnym razie przy każdej aktualizacji będzie się nam resetował modyfikowany plik (lub pliki - w zależności na jakiej wtyczce działamy). W celu wyłączenia aktualizacji, zmieniamy wtyczce nazwę i wersję. Przechodzimy do zakładki: "wtyczki" -> "edytor" -> a następnie postępujemy tak jak jest to pokazane na screenie (wykonujemy 5 kroków): screen1 3. Teraz możemy przejść do opublikowania nowego testu. W przykładzie na WP nie mam zainstalowanego żadnego szablonu, nie przyłożyłem się też do wykonania testu -> pokazuję po prostu przykład jak to wygląda: widok z edytora: screen2 widok po opublikowaniu: screen3 4. Następnie dodajemy content locker -> ukrywamy pod nim widoczny na powyższym screenie przycisk odsyłający do wyników testu. W tym celu znów przechodzimy do edytora w sekcji "wtyczki". Musimy znaleźć plik "fill-form.php" znajdujący się w lokalizacji: Kod: wp-content/plugins/wp-testing/src/template/test/passer/fill-form.php Screen pokazuję jak dokładnie dotrzeć do pliku w edytorze: screen4 5. W pliku "fill-form.php" znajdujemy kod: Kod: <p> , a następnie ukrywamy go pod content lockerem LUB - w przypadku "fake contentu" - podmieniamy na inny kod. Używając innych wtyczek quizowych, sytuacja wygląda analogicznie. Trzeba znaleźć w kodzie kod przycisku odsyłającego do wyników testu. Reklama ZYSKAJ DOSTĘP DO STALE AKTUALIZOWANEJ BAZY PORADNIKÓW PONAD 108 PORADNIKÓW W JEDNYM MIEJSCU! Całość jest dostosowana do możliwości:
| MYLEAD | HOTPAY | FIREADS | Bonus do stawek (+5%) otrzymasz w Mylead.Global oraz HotPay! . |