Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Na czym zarobie? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Na czym zarobie? (/Temat-Na-czym-zarobie-134460)



Na czym zarobie? - pionto69 - 12-06-2016 15:39

Witam. Mam 16 lat i potrzebuje sobie trochę dorobić, szczerze to już bardzo długo przeglądam te forum, ale można powiedzieć że bardzo sporadycznie i we wszystkim jestem "zielony". Najwięcej pieniędzy ile zarobiłem to jakieś 15$ na skracaniu linków na shorte jakieś 2 lata temu.. Teraz postanowiłem podejść do tego poważniej i poszukać czegoś odpowiedniego dla siebie.. Inwestowanie raczej odpada bo nie mam wielu środków do dyspozycji, szukam czegoś co nie poświęcało by mi zbyt dużo czasu i nie wymagało zbyt dużej wiedzy na dany temat. Pytanie brzmi czy jest ktoś w stanie coś mi polecić? Powiedzieć co jest teraz na topie, dać jakieś wskazówki co do propozycji w zamian za zarejestrowanie się z reflinka na jakmiś portalu ? Wink
Z góry dziękuje za każdą odpowiedź i mam nadzieje że ktoś wyciągnie pomocną dłoń w moją stronę Big Grin


RE: Na czym zarobie? - Stworkowaty - 12-06-2016 15:53

Jeżeli czytałeś to forum, no to słabo czytałeś, są tu takie poradniki, tak napisane, że po przeczytaniu ich każdy zarobi jakieś pieniądze.

http://zarabiam.com/ - zapraszam.


RE: Na czym zarobie? - pionto69 - 12-06-2016 16:03

wiem że jest sporo dobrych poradników lecz problem tkwi w tym że nie wiem na czym się skupić. I może ktoś by mi podsunął coś godnego uwagi Smile


RE: Na czym zarobie? - bestek112 - 12-06-2016 16:15