Witam, poradnik jest w pełni mojego autorstwa, a na pomysł na takowy zarobek wpadłem bo osobiście gram w tę grę dla zabawy, a teraz można na tym zacząć zarabiać. A więc do rzeczy.
Zarabianie będzie opierało się na zdobywaniu waluty premium, a następnie jej sprzedaży poprzez np. Allegro czy bezpośrednio w grze szukać kupców możemy, a możliwości mamy pełno
Zacznijmy od gry, jest to już dość stara, ale cały czas popularna gra - Plemiona (eng. Tribal Wars). Nie wiem dokładnie od jak dawna, ale pojawiła się teraz opcja na rynku że możemy w grze sprzedawać surowce za płatną walutę - Punkty Premium. I na tym będzie polegał nasz zarobek.
1. Rejestrujemy się i logujemy na nasze konto, po czym dołączamy do świata najlepiej 94 bo on wyszedł niedawno i na 100% posiada opcję sprzedaży surowców za PP.
2. Rozpoczynamy grę i zaczynamy rozwijać swoją wioskę, a gdy zdecydujemy że rozwinęliśmy ją wystarczająco dla nas to wymieniamy nasze surowce na PP.
3. Gdy już mamy np. 500 PP to je sprzedajemy za prawdziwe pieniądze
Możemy jak pisałem na alledrogo, w grze itp.
100 PP to około 4 złote (na allegro po tyle chodzą)
Teraz kilka porad ode mnie:
- Nie sprzedawajcie surowców od razu, czasem warto rozwinąć swoją wioskę do np. 1000 punktów i wtedy zacząć masową sprzedaż.
- Jeżeli nigdy wcześniej nie graliście w plemiona, albo zapomnieliście jak dobrze grać warto skorzystać z poradników w internecie.
- Nie trzeba siedzieć na grze kilka godzin. Wręcz przeciwnie, w naszym wypadku będzie wystarczało zalogowanie się kilka razy dziennie na jakieś 5 minut
- Surowce sprzedawajcie za cenę średnią na rynku, ewentualnie minimalnie lepszą ofertę wystawiajcie wtedy będzie więcej chętnych na wymianę.
Ile można dziennie zarobić PP?
Mój znajomy z gry, ma wioskę rozbudowaną na poziomie ok. 1200 punktów i dziennie wyciąga po około 100 PP.
To tyle w tym poradniku, mam nadzieję że ktoś zarobi parę złociszy na tej metodzie. A jeżeli ktoś gra w tę grę tak jak ja dla zabawy to zawsze może w ten sposób sobie dorobić parę PP
Jakby ktoś docenił moją chęć podzielenia się z Wami tymże poradnikiem to reputy mile widziane
W razie czego proszę się ze mną kontaktować służę pomocą w rozbudowywaniu wioski itp.
Link czysty:
http://www.plemiona.pl
Reflink:
https://www.plemiona.pl/register.php?ref...ite_linkrl
Poradnik jak najlepiej zacząć:
1. Rozbudowujemy wioskę, a zarazem wojsko budujemy abyśmy mieli czym bronić nasze surowcę. Mniej więcej 1-1 PKT-Wojsko
2. Dołączamy do jakiegoś w miarę ogarniętego i blisko nas stacjonującego plemienia, aby w razie czego pomagali nam w walce/obronie.
3. Dobrym poradnikiem na start jest:
http://www.poradnikplemiona.cba.pl/poczatek_gry.html z tym, że my zamiast dążyć do stajni i lekkiej kawalerii rekrutujemy cały czas piknierów/mieczników a przy tym rozbudowujemy wioskę o Tartak/Cegielnie/Hute a także Mur/Schowek i wykonujemy zadania
4. Z czasem gdy stwierdzimy, że wioska jest gotowa możemy zacząć sprzedaż surowców. Jak pisałem najlepiej od. 1000 punktów gdy już mamy spore ilości kupców, a także dobrze rozbudowane budynki produkujące surowce, a dodatkowo sporo pozyskujemy ich z rabunków
Tutaj jeszcze poradnik od kolegi naszego z forum:
(03-07-2015 12:36)patryk006 napisał(a): Jako że grałem trochę w plemiona to może powiem coś więcej, bo to nie będzie tak kolorowo jak przestawił autor poradnika:
Najpierw około tygodnia jest rozwój wioski do czasu osiągnięcia stajni (są aktualnie questy więc można iść za nimi, z tym że po osiągnięciu już podstaw ekonomii, quest chyba 8 tartak, 7 cegielnia, 4 ruda albo coś koło tego, lecimy w rozwój stajni 5 kuźnia, 5 ratusz, i potem stajnia na 2 poziom i lekka kawaleria, wasza od tej pory podstawowa jednostka do zbierania danin).
Następny tydzień produkujemy: lekką kawalerię i trochę zwiadu bo zawsze musi iść 1 zwiadowca razem z nimi, w międzyczasie dostaliśmy asystenta farmera z którego korzystamy, ustawiamy drużynę "A" jako 2 lk 1 zwiadowca na początek (dopóki wioski barbarzyńskie, szare, nie zaczynają budować muru), drużyna "B" jako 1 zwiadowca, łatwo jest zeskanować pobliskie szare wioski klikając na nią i potem w "B".
Aby przedłużyć sobie asystenta farmera polecam sprzedać już trochę surowców na targu, wybierając surowiec i punkty premium dostaniemy średnią na obecnym świecie za jaką się sprzedaje surowce.
W międzyczasie w samej wiosce skupiamy się na rozwoju:
- zagrody aby pomieścić wojsko (ja na św92 na którym obecnie farmię mam 1400p i ponad 6500 wojska w tym 1k kawalerii co jest bardzo dużo jak na taką wioskę).
- spichlerz - aby pomieścić nasze surowce
- rynek - aby wystawiać więcej ofert - nasi kupcy czasami przechodzą ładne parę godzin więc musimy mieć ich zapas aby sensownie sprzedawać
- trochę muru w międzyczasie - tak aby odstraszyć agresora.
Nie rozwijamy! kopalni surowców , naszym głównym źródłem surowców są nasi wojacy - dowód:
Czemu ich nie rozwijamy, dlatego aby nie być "miłym" kąskiem dla okolicznych graczy którzy chętnie zaczną nam je zabierać, jeżeli widzą wioskę mało punktów, zapewne parę razy będą was pierw skanować zwiadowcami, oczywiście skoro nasi są przeważnie ciągle w ruchu to nie obronimy się (musimy mieć mniej więcej 2 razy więcej zwiadowców aby odeprzeć wrogi atak). Przeciwnik wtedy zobaczy że macie wysoki mur, sporo wojska, zysk niewielki bo nie rozwijacie ekonomii - zapewne was zostawi. Jednak są uparci którzy będą atakować, nie przejmujcie się wycofajcie wojsko i starajcie się mieć jak najmniej surowców w spichlerzu albo się znudzi albo musicie rozwinąć trochę jednostek defensywnych w koszarach (pika/miecznik) i po prostu się mu przeciwstawić.
Tak mija nam drugi tydzień, mamy rozwinięte wojsko, podstawowe budynki które mamy, w międzyczasie polecam jeszcze spełnić wymagania warsztatu, koszt już niewielki w porównaniu do tego co zaczniecie zarabiać, a potrzebujemy niszczyć mury które już zaczynają stawiać pobliskie szare wioski aby efektywnie farmić.
Drugi tydzień mniej więcej surowce przeznaczałem w takich %:
25% budynki
25% handel
50% jednostki - ważne bo później zapunktuje dużo bardziej.
Później następne 2 tygodnie zaczynamy około:
50% handel
30-50% jednostki
0-20% budynki
http://pl.twstats.com/pl92/index.php?pag...de=history
tutaj rozwój mojej wioski od miesiąca, wyciągnąłem z niej około 500 pp w ten miesiąc, i raczej już nie wyciągnę za wiele, zaczął się okres w którym ci bardziej "leniwi" którzy właśnie kupują od was te surowce sami już zbudowali wystarczające wojsko albo rozwinęli kopalnie na tyle że sobie radzą, czasami jeszcze zdarza mi się coś sprzedać, ale aktualnie moje oferty stoją już ponad 24h i nikt nie kupił żadnych surowców, niestety gra wprowadza limit maksymalnie 1000 surowca za 1 pp więc nie mogę ja zaoferować więcej, a ludziom się już na tym etapie nie opłaca tego kupować.
Gdybym przeznaczał wszystko na handel zdobywałbym około 50pp dziennie ... ale zatrzymałbym się na tym etapie.
Ostatecznie można uznać że te 500pp wpadło w 2 tygodnie, ale nie jest to tak że 100pp robicie dziennie. Oczywiście można grać jednocześnie na paru światach. Gra nie wymaga faktycznie za dużo czasu, wymaga powiedzmy 5-10 min co parę godzin aby wysłać wojsko na nowo.
Jeszcze ważna część jak farmimy:
1. Musimy zaczynając od samego początku przynajmniej raz na początek wysłać 1 zwiadowcę na każdą szarą wioskę w okolicy (a tych będzie przybywać z czasem jak gracze przestają grać, to ich wioski zamieniają się na szare).
Mając konto premium chyba za osiągnięcie 500 punktów możemy łatwo to śledzić bo mamy znacznik topora który mówi że na tą wioskę idzie nasz rozkaz, szukamy wszystkich nieoznaczonych i ślemy rozkazem "B" 1 zwiadowcę.
2. Wysyłamy wojsko w małych partiach:, rozkaz "A" 2-5 lekkiej kawalerii , 1 zwiadowca.
Prawie zawsze takie wojska przynoszą po prostu tyle ile udźwignie, wysłanie 10 ataków po 2 lekkiej kawalerii prawie zawsze będzie skuteczniejsze niż 2 ataki po 10. Nawet jeśli macie skan danej wioski w asystencie i teoretycznie mówi że tam jest tyle surowców, że i 10 nie zbierze wszystkiego, to pamiętamy że inni gracze też mogli atakować tą wioskę i może być tam dużo mniej.
Mój plan, na początku dnia atakuję wszystko co mam w asystencie atakami "A", to mi daje świeże informacje o danej wiosce, później jak już wojsko obraca to wysyłam ataki "C" -> są to takie które asystent sam planuje na podstawie danych z ostatniego ataku i czasu który minął. W ataku "C" ustawiamy aby brał tylko lk, odznaczamy wszystkie inne jednostki.
W środku dnia znowu atakuję planem "A" lub wysyłam zwiadowców na wszystkie wioski od tyłu jeśli moja kawaleria jest w drodze.
3. Jak widzimy że wioska zbudowała mur to go niszczymy:
Najlepiej przygotować szablony: Plac -> szablony
1 mur:
2 mur:
3 mur:
Wyliczone tak aby nie stracić jednostek i zniszczyć murek do 0, szybko możemy potem z takich szablonów skorzystać klikając na znacznik placu (ten ostatni), wybrać szablon po prawej i zatwierdzić.
Się rozpisałem, mam nadzieję że przydadzą się informacje, jakby były pytania mogę udzielić odpowiedzi
W razie problemów/pytań proszę o kontakt ze mną służę każdemu pomocą, mogę pomóc w rozbudowie itp.
Pamiętajcie można grać dla zabawy, a przy okazji zacząć zarabiać na tym pieniądze