Sprawdź:
Cześć wszystkim!
Jestem Jarek i zapraszam do lektury mojego dziennika pracy.
Jeżeli chodzi o wiek, to za kilka miesięcy będę pełnoletni.
Interesuję się boksem, roślinami owadożernymi, literaturą, akwarystyką i terrarystyką. Piszę o zainteresowaniach, bo w przyszłości zamierzam zarabiać w internecie również na nich.
Obecnie pracuję jako telemarketer w call center.
Szkolenie w call center rozpocząłem w dniu oficjalnego zakończenia roku szkolnego, a pracę rozpocząłem 1 lipca.
Planuję pracować tam przez cały lipiec, oraz pierwszą połowę sierpnia - w drugiej połowie (po wypłacie

) jadę na wakacje, a po wakacjach wracam jeszcze na 2 tygodnie do pracy, żeby mieć przepracowane równo 2 miesiące.
Oczywiście od września rozpoczynam również naukę w liceum, klasie maturalnej.
Z forum i samym zarabianiem w internecie mam kontakt tak naprawdę od niecałych dwóch tygodni, zaczęło się od przeglądania fanpage na fejsbuku dot. zarabiania w internecie, a skończy się oczywiście na zarabianiu grubego hajsu z jakiegoś autopilota

.
Obecnie zamierzam zarabiać głównie na allegro, oraz adfly + binbox, a później, po prostu zamierzam rozpocząć współpracę z osobą obeznaną w innych dziedzinach, lub samemu stopniowo zdobywać wiedze nt. innych nisz.
Na allegro, spędzając ok.15 minut na stworzeniu aukcji, zarobiłem 30zł. Jestem zadowolony z tego zarobku, pozwolił mi on patrzeć pozytywnie na możliwość zarobku w internecie.
Na razie będę rozwijał się głównie w kierunku allegro, dopracuję swoją aukcję - mam już kilka koncepcji, oraz założę kilka nowych.
Jeżeli chodzi o adfly, oraz binbox, to jest to jest kilkadziesiąt centów.
Niestety, już pierwsze przelane mi na payu na allegro pieniądze (15zł) wypłaciłem na podany na allegro rachunek mojego ojca, który już nie jest aktywny

i po rozmowie z ludźmi z payu, okazało się, że nie mam możliwości odzyskania już tych pieniędzy

.