Sprawdź:
Witam wszystkich serdecznie.
Forum przeglądałem już wcześniej, ale dopiero wczoraj postanowiłem wreszcie się zarejestrować. Skoro już jestem - i dziennik musi być. Mam nadzieję, że zmotywuje mnie to do dalszej pracy i wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów.
W internecie zarabiam już od około 2-ch lat. Mam małego bloga, z którego wyciągam około ~120zł miesięcznie na reklamach AdSense. Trochę też handlowałem na Allegro przedmiotami do gier online (to były czasy), ale niestety moja "nisza" się wypaliła i strumień wysechł. Pora więc na coś nowego.
Jestem programistą, zarabiam głównie tworząc strony internetowe i inne pierdoły. Niestety trzeba się narobić, żeby zarobić - a ja, jak większość programistów - dążę do automatyzacji czego się da.

Postanowiłem więc, że wezmę się za prywatny projekt, który w założeniach powinien przynosić zyski przy minimalnym nakładzie pracy. Wybrałem "niszę", kupiłem domenę, serwery, podpiąłem, napisałem skrypt (działa, więc nie jest źle). Zajęło mi to kilka dni. Poniesione wydatki - około 200-250 zł.
Całość opiera się na jednym portalu, na który mam zamiar kierować jak najwięcej ruchu - zamieszczam na nim linki, w które użytkownicy będą musieli kliknąć, żeby dostać się do interesujących ich materiałów. Główny zarobek na chwilę obecną ma być z płatnych skracaczy linków.
Ponieważ dziennik jest pisany troszkę z opóźnieniem - napiszę w skrócie:
Dzień 1-7:
- Przygotowanie portalu
- Utworzenie kont shorte.st, adf.ly
- Spam reklamami na forach (kilka postów)
Zarobki: 0
Wydatki: 200-250 zł
Dzień 8:
Pierwsze zarobki:
shorte.st - 0,4$
adf.ly - 0,35$
Zarobki: 0,75$
Nie jest tak źle, jak na początek.
Dzień 9:
shorte.st - 0,39$
adf.ly - 0,35$
Zarobki: 0,74$
Byłem nastawiony na więcej, na próbę dodałem więc trzeci skracacz - al.ly.
Dzień 10:
shorte.st - 0,25$
adf.ly - 0,28$
al.ly - 1,16$
Zarobki: 1,69$