Sprawdź:
Tak jak w temacie ten dziennik nie będzie tylko o poczynaniach w Internecie. Chciałbym przedstawić też swoją pracę w życiu realnym, gdyż jest ona naprawdę bardzo ciekawa i cieszę się, że mogę robić to co robię.
Kim jestem?
Nazywam się Łukasz, mam 23 lata, mieszkam w najpiękniejszym (jak dla mnie) mieście - Olsztyn. Studiuję dziennikarstwo i komunikację społeczną (Porażka), właśnie skończyłem II rok. Dziennikarzem chyba nie chciałbym być. Nie, na pewno nie chcę być. W sumie nigdy nie chciałem... Dlaczego więc wybrałem dziennikarstwo? Ha! Jeśli zadajesz sobie to pytanie to jest nas dwóch/dwoje.

Pierwotnie złożyłem wniosek na Politologię - nie ruszył. Złożyłem też na Stosunki międzynarodowe - nie ruszyło. Bardzo chciałem iść na studia, marzyłem o tym. Może właśnie dlatego wybrałem dziennikarstwo... Żałuję. -.-
Pracuję w Orange Polska, jestem z tego dumny. Nasłuchałem się o swojej pracy już bardzo dużo, nikt mnie nie zniechęcił. Poszedłem do pracy jak tylko skończyłem 18 lat. Moim pierwszym pracodawcą był Orange. Następnie, stwierdziłem, że potrzebuję czegoś innego i stałem się przedstawicielem handlowym. W Orange. Wydymali mnie tam na kasę to zmieniłem pracę. I tak wylądowałem w BOK Orange. Tak więc, od początku jestem związany z Orange. Szlag, nawet telefon mam w Orange... Tak, Internet również. -.-
Tak jak napisałem na samym początku, nie chciałbym pisać tu tylko o swojej pracy w Internecie, lecz chciałbym podzielić się z Wami swoją realną pracą. Zarobki mnie zadowalają, ale wiadomo, chciałoby się więcej.
Kocham tą pracę choćby dlatego, że każdy dzień potrafi zaskoczyć. Na przykład dzisiaj, klient pyta
"Czy połączenie z Waszą bezpłatną infolinią jest płatne?" 
Na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tej pracy na żadną inną.
Jakie mam cele?
- Chciałbym zostać Prezesem Orange
- Chciałbym się ożenić
- Chciałbym kupić mieszkanie (Mam dosyć stancji!)
- Chciałbym rzucić palenie (Ta, jasne)
- Chciałbym dorabiać w Internecie te kilkaset zł na miesiąc