Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
platnosc automatyczna - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+---- Dział: PayPal (/Forum-PayPal-335)
+---- Wątek: platnosc automatyczna (/Temat-platnosc-automatyczna-77119)



platnosc automatyczna - badii - 28-09-2013 13:00

kupilem raz na okres miesiaca hma pro vpn i teraz przychodza mi takie maile :
Twoja płatność automatyczna nie została zrealizowana

Szanowny Użytkowniku!

Kilkakrotnie próbowaliśmy przetworzyć Twoją płatność automatyczną, aż w końcu jej pierwotny termin minął. Aby uregulować tę należność, skontaktuj się z firmą Privax LTD.

Oto szczegóły:

Kwota: $11,52 USD
Na rzecz: Privax LTD
Z tytułu: Recurring subscription to HMA Pro VPN service for 1 Month
Identyfikator płatności automatycznej: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Termin płatności: 28 wrz 2013 Nie powiodła się
Saldo zaległości: $34,56 USD
Witryna działu obsługi klienta: http://hidemyass.com/vpn/
Adres e-mail działu obsługi klienta: [email protected]
Numer telefonu działu obsługi klienta: +44 2032808211
Z poważaniem
PayPal


martwi mnei to saldo zaleglosci, ze bede musial zaplacic...
co moge w tej sytuacji zrobic?


RE: platnosc automatyczna - diabloo07 - 28-09-2013 13:02

A HMA nadal był aktywny po upływie tego miesiąca, za który zapłaciłeś?


RE: platnosc automatyczna - badii - 28-09-2013 13:03

(28-09-2013 13:02)diabloo07 napisał(a):  A HMA nadal był aktywny po upływie tego miesiąca, za który zapłaciłeś?

ja HMA używałem tylko kilka dni po zakupie, a potem to go nawet nie włączałem Smile


RE: platnosc automatyczna - diabloo07 - 28-09-2013 13:10

To, że nie używałeś, nie znaczy, że był nieaktywny. Jak był aktywny, to musisz zapłacić.


RE: platnosc automatyczna - badii - 28-09-2013 13:17

(28-09-2013 13:10)diabloo07 napisał(a):  To, że nie używałeś, nie znaczy, że był nieaktywny. Jak był aktywny, to musisz zapłacić.

jak to wyłączyć wgl, albo skontaktować się z supportem? Tongue


RE: platnosc automatyczna - diabloo07 - 28-09-2013 13:19

Na swoim koncie PayPal powinieneś mieć opcję anulowania subskrypcji.


RE: platnosc automatyczna - badii - 28-09-2013 13:22

W 'Moje płatności automatyczne' nie mam żadnego dodanego klienta Smile

@edit
dobra, wylaczylem platnosc cykliczna...
no ale saldo zaleglosci mam ~34$.... :/
bede im musial za to zaplacic?


RE: platnosc automatyczna - badii - 30-09-2013 13:12

dogadalem sie z supportem Big Grin
nic nie musze placic Smile

do zamkniecia Wink