Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa (/Temat-Mail-Do-Lockerz-W-Sprawie-Oszustwa-6923)

Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - RaZoR_xD - 10-05-2010 18:11

MAIL DO LOCKERZ W SPRAWIE OSZUSTWA
prosze o przetlumaczenie!:

" Drogie Lockerz,

Napisaliscie mi maila ze oszukiwalem na lockerz.
Jest to nieprawda, poniewaz jesli chodzi wam o osoby ktore zarejerstrowaly sie z mojego zaproszenia i z takiego samego ip, jest to moj tata, dziadek oraz brat.
Nigdy nie oszukiwalem i nie zamierzam tego robic.
Prosze o uniewaznienie tej kary, poniewaz jeszcze raz mowie, ze nie oszukiwalem.

Pozdrawiam,
Adam! "

RE: Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - ClubMen - 10-05-2010 18:27

Yyyy... To raczej do Lockerz.com a nie do forum...

RE: Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - MeTonaTOR - 10-05-2010 18:36

MetonatorBot napisał(a):Dear Lockerz

You have writing to me an email with cheated on lockerz.
This is not true, because when it comes to you about the person which register with my static IP Address, this is my dad, grandfather and brother.
I have never cheated and i don't intend to.
Please cancel this penalty, because i don't cheated.

Greetings,
Adam!

RE: Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - Piter56 - 10-05-2010 18:36

@ClubMEn. on prosi o prztlumaczenie ludzi z forum a nie o uniewaznienie kary ;pp naucz sie czytac ze zrozumieniem.. a nie próbujesz kozaka grac ;d

RE: Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - Szymik - 10-05-2010 18:37

Cytat:" Drogie Lockerz,

Jest to nieprawda, poniewaz jesli chodzi wam o osoby ktore zarejerstrowaly sie z mojego zaproszenia i z takiego samego ip, jest to moj tata, dziadek oraz brat.
Prosze o uniewaznienie tej kary, poniewaz jeszcze raz mowie, ze nie oszukiwalem.

Pozdrawiam,
Adam! "

Dear Lockerz

You wrote me an email with cheated on lockerz.
This is not true, because when it comes to you about the person which registered August with my call and the same ip, this is my dad, grandfather and brother.
I have never cheated and do not intend to do this.
Please cancel this penalty, because once again says he does not cheat.

RE: Mail Do Lockerz W Sprawie Oszustwa - Listonoszek - 11-05-2010 14:01

(10-05-2010 18:37)Szymik napisał(a):  
Cytat:" Drogie Lockerz,

Pozdrawiam,
Adam! "

Dear Lockerz

You wrote me an email with cheated on lockerz.
This is not true, because when it comes to you about the person which registered August with my call and the same ip, this is my dad, grandfather and brother.
I have never cheated and do not intend to do this.
Please cancel this penalty, because once again says he does not cheat.

To wyżej może być. Niżej tłumaczenie ode mnie.

Cytat:Dear Lockerz!

You wrote me an email claiming I had cheated on Lockerz. You canceled my price and now I am writing to complain my punishment.
This is not true. Regarding to people registered from the same IP number - they are: my father, my grandpa and my brother. We are using one computer and one internet developer so the same IP number in Your logs is quite obvious. I have never cheated, and I am not going to do that ever.
Coming to the end I am asking if you could cancel my punishment. As I mentioned earlier I had not cheated!

Yours sincerely
Adam