Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Nowy na forum kilka pytan odnosnie uploadu - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Dyskusja o Uploadzie (/Forum-Dyskusja-o-Uploadzie-286)
+--- Wątek: Nowy na forum kilka pytan odnosnie uploadu (/Temat-Nowy-na-forum-kilka-pytan-odnosnie-uploadu-59053)



Nowy na forum kilka pytan odnosnie uploadu - berdek - 20-09-2012 20:39

Witam

Jestem zupelnie zielony i Mam kilka pytan zanim zaczne rejestrowac sie na stronach polecanych na forum
Jakie pliki mozna wgrywac na te serwisy czy musza to byc moje autorskie pliki czy np mp3 filmy itp
czy aby wyplacic siano musze posiadac konto walutowe? bo wyplaty z tego co zauwazylem sa w $ ???

ile dziennie poswiecacie na to czasu ? aby powiedzmy te 5 $ dziennie moc zarabiac na poczatek

czy jestem zobowiazany raz w miesiacu wyplacac z takiego serwisu sianko czy moze ono tam sobie lezec az uzbiera sie wieksza sumka ?

gdzies wyczytalem na forum ze kazdy plik ma swoj link i ten link nalezy wypromowac na roznych forach ,blogach itp tzn ze z kazdym wgranym plikiem nalezy to robic aby ktos sciagnąl??? Nie bardzo rozumiem ,wydaje mi sie ze w takim ukladzie nie wstawalbym od kompa

gdzies tez widzialem ze naliczanie prowizji od sciagnietego pliku zaczyna sie od 1000 sciagniec...tzn ze na pliku ktory np osiagnie 900 sciagniec nie zarabia sie nic ???????

Narazie mam tych kilka pytan ...prosze o odpowiedz i pozdrawiam szanownych forumowiczow


RE: Nowy na forum kilka pytan odnosnie uploadu - yazir - 20-09-2012 21:18

Cytat:czy aby wyplacic siano musze posiadac konto walutowe? bo wyplaty z tego co zauwazylem sa w $ ???
Nie.