Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. (/Temat-Problem-z-gra-i-konsultantem-Electronic-Arts-27583)



Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - Morfit - 29-01-2011 02:41

Siemka. W październiku kupiłem sobie grę Dragon Age Początek wraz z dodatkiem "Przebudzenie", w sklepie EMPIK. Wszystko było super. Przyszedłem do domu, obejrzałem fakty i postanowiłem zainstalować grę. Wszystko jest ok, tyle że Dragon Age Początek posiada 2 dyski. Po zainstalowaniu się mniej więcej 60%, instalator zawołał o 2 dysk. Osobiście wyciągnąłem płytę z opakowania, włożyłem ją do napędu i kliknąłem "kontynuuj" w instalatorze. Wszystko by było ok, tyle że instalator dalej wołał o dysk 2. Instalowałem to kilka razy i było tak samo. W końcu się wkurzyłem i wziąłem płytę by ją przeczyścić. Niechcący zobaczyłem napis znajdujący się na płycie ( przypominam dysk 2 ). Wyglądał on tak :
Dragon Age Początek - DYSK 1.
Więc pomyślałem, że po prostu płytę wkładam tą samą i zobaczyłem inną płytę. Obie są dyskiem pierwszym. Nie chciałem jechać do EMPIKU wtedy, gdyż nie dość że było zimno to jeszcze 20 minut jazdy tramwajem. Postanowiłem więc jechać do EMPIK'u następnego dnia. Pani, która sprzedawała mi grę powiedziała że nie może nic poradzić, gdyż nie mam rachunku ( wcale go nie dostałem ! ). Postanowiłem więc dzwonić na upartego do EA. Zadzwoniłem wczoraj wyjaśniając mój problem. Rozmowa wyglądała mniej więcej tak :

Ja - [Ja]
Konsultant EA - [EA]

[Ja] : Witam mam problem a dokładnie "..."
[EA] : Witam. Niestety nie jest to nasz problem. Proszę iść do sklepu i tam się wykłócać.
[Ja] : Ale w sklepie nie chcieli mi przyjąć reklamacji !
[EA] : W takim razie ma Pan problem, bo ja tego Panu też nie przyjmę.
[Ja] : Dlaczego ? Przecież Pan pracuje w EA, a to Wy wydaliście tą grę. Również ją pakowaliście więc dlaczego nie może mi Pan przyjąć reklamacji ?!
[EA] : Już Panu mówiłem, to nie nasz problem.
[Ja] : Ależ Wasz ! Kupując grę powinienem dostać ją sprawną i kompletną, a nie jakieś gówno !
[EA] : Niech Pan uważa na słownictwo, w każdej chwili mogę zaprzestać rozmowy.
[Ja] : To w takim razie niech Pan połączy mnie z kierownikiem EA.
[EA] : Niestety nie mogę tego uczynić. Kierownika nie ma.
[Ja] : Jak to nie ma ?
[EA] : Po prostu nie ma. Niech Pan idzie do sklepu, a nie mi tu czas zajmuje.
[Ja] : Dobrze, dobrze. Ja znam te Wasze numery. Jak macie coś opchnąć komuś to jesteście już pierwsi i zrobicie wszystko żeby to zrobić, ale jak ktoś ma problem i próbuje się z Wami porozumieć to macie tą osobę za przeproszeniem w dupie !
[EA] : Proszę się uspokoić.
[Ja] : Ja mam się uspokoić ? Sprzedajecie mi grę, która jest niekompletna ! A jakby Pan kupił nowy samochód w salonie, a nie dostałby Pan kół ?
[EA] : Tak to już jest.
[Ja] : Dobrze. Proszę przekazać kierownikowi, że jutro może się spodziewać mojego telefonu.
[EA] : Ale kierownika nie ma.
[Ja] : A kiedy będzie ?
[EA] : Nie wiem.
[Ja] : W takim razie żegnam. Skontaktuje się z Państwem jutro.
[EA] : Rozumiem.
[Ja] : ----ROZŁĄCZYŁEM SIĘ----

Co robić ? Mam prawo wykłócać się o moją grę czy odpuścić ?


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - Royside - 29-01-2011 10:09

Nic nowego , sklep odsyła do firmy , firma do sklepu , żałosne. Zawsze jak się kupuje gry , paragon obowiązkowo musi być , ja zawsze zachowywałem gdzieś w portfelu itp.

No i fakt , bez paragonu sklep nie może oddać ci kasy.


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - Morfit - 29-01-2011 13:49

@Royside. Rozumiem. Jakby gra była niedziałająca, lub mój komputer nie spełniał minimalnych wymagań to ok. Przebolałbym brak paragonu i grę bym po prostu sprzedał na Allegro. Ale tu chodzi o to że zawartość gry jest niekompletna. A problemy techniczne powinienem wyjaśniać z EA ( konkretniej dział problemów technicznych, bo do tego załącza się mój problem )


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - Royside - 29-01-2011 13:53

EA napewno , ale sklep niestety bez paragonu nie odda ci kasy. Jeżeli tak mogłoby być , to każdy z każdą zepsutą grą (niezależnie skąd) przychodziłby do sklepu i zarabiał na tym mamone.


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - adik0070 - 29-01-2011 16:08

Paragon ma na kasie, tylko musisz poprosić uprzejmą osobę(kasjera Jerk) żeby Ci wydrukował. Podaj mniej więcej o której to było godzinie i jaka kasa(jeżeli jest ich więcej niż jedna). Szanse są marne, ale warto spróbować.


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - MalinaJUMPER - 29-01-2011 21:27

Lub jeśli trafi się suka i nie zechce ci pomóc po prostu ściągnij lub opchnij na allegro Tongue najwyżej jeden negatyw wpadnie


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - ciastkO - 30-01-2011 11:16

W empiku do kierownika zagadaj powinien Ci pomóc


RE: Problem z grą i konsultantem Electronic Arts. - Daminn - 31-01-2011 16:51

Opisz problem do EA, ale do głównego i opisz jak polski oddział traktuje swoich klientów i w jakim świetle pokazuję markę EA w Polsce.