strajk nauczycieli - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10) +--- Wątek: strajk nauczycieli (/Temat-strajk-nauczycieli-22506) Strony: 1 2 |
strajk nauczycieli - BizNET - 27-05-2008 22:02 Witam Co uważacie odnośnie strajku nauczycieli? Słusznie? należą im się podwyżki? Dla mnie główna zaleta strajku to 1 dzień wolnego - tomciozet - 27-05-2008 22:11 BizNET napisał(a):Co uważacie odnośnie strajku nauczycieli? Słusznie? należą im się podwyżki?Ja uważam, że jak najbardziej. Nauczyciel świeżo po studiach dostaje na pełnym etacie jakieś 800zł na rekę. Przez kolejne 4 lata dostanie ok. 1000zł netto. Myślę, że nie jest to rewelacja. Ja sam jestem z wykształcenia nauczycielem (niemca), ale nie pracuję w swoim zawodzie właśnie ze względu na zaronki, choć bardzo lubię tą pracę... - travispl - 28-05-2008 13:00 BizNET napisał(a):Co uważacie odnośnie strajku nauczycieli? Słusznie? należą im się podwyżki?myślę że tak, również zgadzam się z tomciozetem. U nas w gimnazjum pisze "Nauczyciel po studiach 800zł, Poseł po zawodówce 13000zł" Jak najbardziej jestem za podwyżką dla nich. P.S. Korzystając z okazji, to przynajmniej dzień wolnego: :-> - BizNET - 28-05-2008 15:20 Ja co do podwyżek nie był bym skory do uznania racji.. Dajmy na to pielęgniarka która naprawdę ciężko nieraz pracuje dostaje poniżej 800zł a porównując jej warunki pracy do nauczycieli to zauważam sporą różnicę. Hmm może tak mówię ze względu na to że nie lubię swoich nauczycieli w mojej szkole ale raczej za podwyżkami dla nich nie jestem. - tomciozet - 28-05-2008 15:24 BizNET napisał(a):Dajmy na to pielęgniarka która naprawdę ciężko nieraz pracuje dostaje poniżej 800zł a porównując jej warunki pracy do nauczycieli to zauważam sporą różnicę.Ale pielęgniarki nie muszą się codziennie użerać z coraz bardziej rozwydrzonymi bachorami! :roll: - makaj - 28-05-2008 15:30 Policz ile go