Przetłuamczy ktoś? [Support #*****] Points-Prizes-Redemption - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8) +------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28) +------ Wątek: Przetłuamczy ktoś? [Support #*****] Points-Prizes-Redemption (/Temat-Przetluamczy-ktos-Support-Points-Prizes-Redemption-193) |
Przetłuamczy ktoś? [Support #*****] Points-Prizes-Redemption - janek - 30-11-2009 19:43 [Support #*****] Points-Prizes-Redemption Lockerz Members, Thank you for participating in our biggest redemption so far. If you had issues while placing your order and want to confirm that you received your item, send a new email with your order receipt(do not copy and paste your information) to [email protected]. Many of you were trying to redeem prizes the site had went down. This may explain why many of your orders ended up being empty. If you have redeemed a prize and ended up receiving multiple orders for the same prize, you will not lose points for multiple orders. Some of you have received multiple orders because it didn't seem like your first one went through. You will end up receiving the first prize you redeemed if you ended up getting multiple orders like this(example - PSP & iPod). Some of you have also redeemed one prize, but ended up with something completely different. If any of these things have happened to you during the redemption, you need to send a new email to [email protected]. If you have made a mistake on your orders you should receive an email soon asking for additional information. The prizes have a better chance of reaching your households if you choose to not use special characters in your names or addresses. We can also check your addresses on file if you feel you entered something incorrectly. We know that many of you are still having issues with your points display(logins/dailies) and invites while others aren't able to log into the website at all. This is happening to new and existing members. We are working to take care of this for everyone soon. Try to hang in there with us. Lockerz Support Pittsburgh, PA [email protected] Odpowiedz Przekaż dalej RE: Przetłuamczy ktoś? - skalarado - 30-11-2009 20:09 Ja również proszę o przetłumaczenie tego :/ Bardzo by się przydało bo zawarte są informacje od dostaniu drugiego potwierdzenia oraz nagrody. RE: Przetłuamczy ktoś? [Support #*****] Points-Prizes-Redemption - Irockhean - 01-12-2009 21:09 Uzytkownicy Lockerz, Bardzo dziekujemy za udzial w naszym najwiekszym do tej pory wykupie. Jezeli macie [problemy z umieszczeniem] zamowienia i chcecie potwierdzenia o otrzymaniu waszej rzeczy, napiszcie nowego emaila z pokwitowaniem zamowienia (nie kopiujcie i wklejajcie waszych informacji) na adres [email protected]. Wielu z was probowalo wykupic nagrody podczas gdy strona byla niedostepna. To moze wyjasnic dlaczego wiele z waszych zamowien bylo pustych. Jezeli wykupiles nagrode i i zakonczylo sie to otrzymaniem kilku zamowien za ta sama nagode, nie stracisz swoich punktow za wielokrotne zamowienia. Niektorzy z was otrzymali wielokrotne zamowienia poniewaz wydawalo sie ze wasze pierwsze po prostu nie przeszlo. Zakonczy sie to tym, ze otrzymasz pierwsza zamowiona nagrode, jezeli otrzymales wielokrotne zamowienia tj. (przyklad PSP i iPod). Niektorzy z was wykupili jedna nagrode ale okazalo sie to byc zupelnie inna rzecza. Jezeli cos takie przydarzylo sie Tobie, musisz napisac nowy email do [email protected] Jezeli popelniles blad na Twoim zamowieniu, powinienes otrzymac niedlugo email proszacy o uzupelnienie informacji. Nagrody maja wieksza szanse dostac sie do Twojego miejsca zamieszkania gdy nie wybierzesz opcji uzywania specjalnych liter w twoim nazwisku lub adresie. Mozemy tez sprawdzic wasze adresy w pliku, jezeli macie przeczucie, ze zle cos podaliscie. Wiemy, ze wielu z was wciaz ma problemy z wyswietlaniem waszych punktow za logowanie sie i odpowiadanie w ankietach oraz zaproszenia, podczas gdy inni nie moga zalogowac sie na strone wcale. To dzieje sie do nowych jak i istniejacych uzytkownikow. Pracujemy nad tym dla wszystkich. Trzymajcie z nami. Lockerz Support Pittsburgh, PA [email protected] Zastrzegam sobie wszelkich praw do kopiowania moich tlumaczen na inne strony oraz fora pomocnicze. Przelozenie: Irockhean. Przepraszam, ze tak dlugo, router mi szwankuje ;P RE: Przetłuamczy ktoś? [Support #*****] Points-Prizes-Redemption - skalarado - 03-12-2009 12:31 Nie rozumiem tego ! "...napiszcie nowego emaila z pokwitowaniem zamowienia (nie kopiujcie i wklejajcie waszych informacji) na adres [email protected]..." To co mam im wysłać ! ? Pozdrawiam RE: Przetłuamczy ktoś? [Support #*****] Points-Prizes-Redemption - Admin - 03-12-2009 13:23 http://www.zarabiam.com/showthread.php?tid=167 |