Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
hostinger - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358)
+--- Dział: Hostingi i Serwery (/Forum-Hostingi-i-Serwery-359)
+--- Wątek: hostinger (/Temat-hostinger-169897)

Strony: 1 2


hostinger - Voode - 23-11-2020 15:46

Witam może ktoś wyrazić swoją opinie o stronie https://www.hostinger.pl/ ? Szukam jakiegoś prostego i taniego hostingu żeby wrzucić swoją stronę. Nie mam w tym doświadczenia i nie wiem dokładnie jak się to robi więc z góry dziękuje za porady Wink


RE: hostinger - PremAccHack - 23-11-2020 15:54

Tutaj masz bardzo dobry hosting korzystam od paru miesięcy i nic lepszego nie miałem. Strona chodzi bardzo szybko i stabilnie. Support zawsze chętny do pomocy.
Kup z reflinku + wpisz kod który Ci wyskoczy na stronie to będzie i wiele taniej. Polecam pakiet MD1 na rok.


RE: hostinger - bartas993 - 23-11-2020 16:04

Hostinger znam ale nie miałem okazji korzystać jedynie tylko wprowdzałem tam jakieś zmiany Smile

Sprawdź sobie jeszcze LH.pl ostatnio często widzę u klientów i sobie chwalą Smile


RE: hostinger - itmaster - 23-11-2020 16:38

Jeśli koledzy coś polecają, to ja z kolei polecę seohost.pl w której mam hosting, ale również domeny które są tanie, tańsze niż w OVH (chodzi mi od odnowienie).

Co do hostinger za wiele nie powiem, bo nie korzystałem z ich oferty.


RE: hostinger - vky - 23-11-2020 16:58

jak dla mnie, najlepszy był linuxpl.. teraz mają nazwe cyber_folks, ale wskoczyły wysokie ceny.


RE: hostinger - rachman - 23-11-2020 17:01