"Pseudo" Indie Game Developer - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166) +--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352) +--- Wątek: "Pseudo" Indie Game Developer (/Temat-Pseudo-Indie-Game-Developer-167073) Strony: 1 2 |
"Pseudo" Indie Game Developer - wrzod121 - 22-03-2020 15:16 Witam. Zupełnie przypadkowo odkryłem pewną ciekawą niszę, na której udało mi się zarobić trochę pieniędzy i wierzę, że uda się więcej. Otóż tworzyłem przez 1.5 tygodnia małą pseudo gierkę, o bardzo oryginalnej tematyce, której nie będę zdradzał, tak jak i tytułu, z przyczyn bardzo różnych (w skrócie - po prostu nie chcę tam przeżywać krucjaty xD), ale w każdym razie - wypuściłem ją (za darmo) w cenie w okolicach 4$ (ostatnio tam przesuwałem cenę z 4.99$) i w czasie 4 dni mam już zysk równy, w przeliczeniu na złotówki, około 30 złotych, a coś czuję, że będzie i więcej wpadało jeszcze, bo dobrze się ona klika w wyszukiwarce wg. statystyk. Gra powstała na Game Guru, takim programiku do robienia pseudo FPS'ów (choć da się tam stworzyć coś nawet ciekawego, przy odrobinie kombinowania), który otrzymałem kiedyś legalnie za darmo. Postanowiłem dalej na nim pracować i wymyśliłem pomysły na dwie, kolejne, może już nieco konkretniejsze dziełka. Pierwszy to "Doomsday 2030" - gierka w stylu 3 części Dooma, którą planuję ukończyć za jakoś tydzień i wypuścić w podobnej cenie do poprzedniego tytułu. Drugi to "The pit of no gf" - egranizacja memów z doomerem, bawiłem się w robienie animacji doomerowych w swoim czasie (takich jak można zobaczyć na kanałach youtube'owych pokroju "Prince of Zimbabwe"), więc planuję grę mocno oprzeć na fabule dawkowanej głównie w cutscenkach, no wezmę się za to po skończeniu "Doomsday 2030", bo roboty przy tym dużo. Planuję jeszcze wybadać czy opyla się mi zaopiekować się dwoma projektami open source, a mianowicie RTS'em pt. "MegaGlest" (bawię się tam w update grafiki, podmianę modeli na lepsze na tyle, ile się da, może zrobię z niego to, co Bizzard zrobił z Warcraftem 3) i FPS'em pt. "Unvanquished" (niegdyś, gdy jeszcze nosił tytuł "Tremolus", to był nieziemsko grywalny tytuł, było pykane za dzieciaka), który chciałbym jakoś wskrzesić, bo naprawdę, nie licząc przestarzałej nieco grafiki, ma w chorobę potencjału. Także staty na teraz ~ 30 zł do przodu. RE: "Pseudo" Indie Game Developer - trybulski - 22-03-2020 16:31 Tremolous fajna gierka. Jak Quake 2? RE: "Pseudo" Indie Game Developer - wrzod121 - 22-03-2020 17:44 Sorki, trochę nie załapałem pytania - Co jak Quake 2? RE: "Pseudo" Indie Game Developer - shf - 22-03-2020 19:03 To gry desktopowe czy mobilne? RE: "Pseudo" Indie Game Developer - wrzod121 - 22-03-2020 21:30 Dekstopowe, mobilek praktycznie nie opłaca się robić jeśli nie ma się pewności co do tego, że gra się rozniesie w dużym nakładzie. RE: "Pseudo" Indie Game Developer - shf - 22-03-2020 22:40 gdy zrealizuję obecne projekty to bede się brać w tworzenie gierek w Unity3D RE: "Pseudo" Indie Game Developer - wrzod121 - 23-03-2020 11:50 Do tego potrzeba cierpliwości, której na przykład mi brakuje, dlatego się bawię w biedackim Game Guru RE: "Pseudo" Indie Game Developer - shf - 23-03-2020 13:11 (23-03-2020 11:50)wrzod121 napisał(a): Do tego potrzeba cierpliwości, której na przykład mi brakuje, dlatego się bawię w biedackim Game Guru Moją pierwszą grą, którą napisałem i sprzedałem silnik to była gra przeglądarkowa coś jak gladiarus połączony z plemionami/kingsage w jedno. Fajna sprawa, polecam też zainteresowanie przeglądarkowymi no ale trzeba poświęcić na to czasu troche więcej i umieć programować webowo. RE: "Pseudo" Indie Game Developer - wrzod121 - 24-03-2020 13:38 AAAA... sorki, myślałem, że jesteś świeżakiem Prace nad "Doomsday 2030" idą pełną parę, w okolicach Prima Aprilis powinienem już ją ukończyć. W międzyczasie nikt nowy nie kupił poprzedniej gierki, ale może jeszcze ktoś się skusi. RE: "Pseudo" Indie Game Developer - shf - 24-03-2020 17:52 Jak masz to podeślij link do trailera/gameplaya tej gierki co masz, zobaczyłbym jak to wygląda |