Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
PPI i chęć zarobkuu - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: PPI i chęć zarobkuu (/Temat-PPI-i-chec-zarobkuu-138153)

Strony: 1 2 3 4 5 6


PPI i chęć zarobkuu - radmatuszewski - 14-09-2016 22:56

Siemano, mam 17 lat (kończę dopiero w grudniu, no, ale rocznikiem te 17 jest). Od września jestem uczniem drugiej klasy technikum o profilu informatycznym. A i prowadzę również stronę na której piszę recenzje książek.

Jak chcę zarobić? Tak jak w tytule, na PPI. Założyłem kilka kont na facebooku, ogarniam je za pomocą bota i zapraszam ludzi do grupy. Grupa ma ok. 2300 członków. Nie dużo :/ Ale z czasem będzie więcej.

Pierwsza próba to było zarabianie na "pobieraniu" filmów. Wpadło mi z tego trochę powyżej dolara. Jednym słowem, nie dużo. Mało zarobiłem to i postanowiłem to rzucić. Chciałem spróbować na hackach, ale również się nie opłaciło. Kurczę, coś cienko to idzie. Może źle promuję.

Zamierzam kontynuować bloga z "pobieraniem" filmów oraz tego z hackami. Może się uda. Mam również pomysł na inną stronę, która myślę, że będzie mogła przynieść zyski. Jednak potrzebuję do niej skryptu, a nie mogę takiego znaleźć w internecie. A że pieniążków w zasadzie nie zarobiłem to nie mogę takiego skryptu kupić.

No cóż, życzcie mi szczęścia.

Cel: 0/400$



RE: PPI i chęć zarobku - bestek112 - 15-09-2016 00:05

Obrać cel i dążyć do jego uzyskania. Powodzenia Smile


RE: PPI i chęć zarobku - radmatuszewski - 15-09-2016 00:16