Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak wykorzystać stronę internetową? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Jak wykorzystać stronę internetową? (/Temat-Jak-wykorzystac-strone-internetowa-134472)



Jak wykorzystać stronę internetową? - bananmma - 12-06-2016 20:32

Witajcie! Chciałbym zaczerpnąć od Was informacji/doświadczenia jak najlepiej wykorzystać stronę internetową, na której dziennie jest około 300-500 wejść? Nigdy wcześniej nie reklamowałem nigdzie strony, zero pozycjonowania, gdyż nie znam się na tym. Najlepszy wynik to 1800 wejść przez jeden dzień ale wtedy pracowałem nad wejściami a teraz od ponad kilkunastu miesięcy przestałem.


RE: Jak wykorzystać stronę internetową? - tomek7912 - 12-06-2016 20:38

Ale chcesz zarabiać czy ją reklamować?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka


RE: Jak wykorzystać stronę internetową? - bananmma - 12-06-2016 20:50

Stronę stworzyłem paręnaście dni temu pod sub sms, chciałbym ją wypromować.


RE: Jak wykorzystać stronę internetową? - tomek7912 - 12-06-2016 20:59

(12-06-2016 20:50)bananmma napisał(a):  Stronę stworzyłem paręnaście dni temu pod sub sms, chciałbym ją wypromować.
Są do tego odpowiednie strony na których płacisz za wejścia na twoją strone to są groszowe sprawy wiec?
Ja znam swiatreklam.pl ale chyba jeszcze można na paidverts jest ich mase poszukaj w necie.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka


RE: Jak wykorzystać stronę internetową? - bestek112 - 12-06-2016 21:03