Skrill i komunikat - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449) +--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206) +---- Dział: Skrill (/Forum-Skrill-456) +---- Wątek: Skrill i komunikat (/Temat-Skrill-i-komunikat-131379) |
Skrill i komunikat - Slight - 04-04-2016 19:15 Cześć.. Przy wysyłaniu płatności mam taki komunikat "Nie możemy przetworzyć tej transakcji. Prosimy o kontakt." Konto bankowe dodane jak i karta zweryfikowana debetowa od banku. RE: Skrill i komunikat - Podgor - 04-04-2016 20:06 Napisz do biura obsługi a najlepiej zadzwoń jutro, bo czasami odpowiadają po kilku dniach. RE: Skrill i komunikat - Slight - 04-04-2016 20:31 Już dzisiaj dzwoniłem, przed 18.. zawsze 1-2 przede mną i tak ciągle, aż mi się telefon rozłączył, ale jeszcze jutro będę dzwonił. Będą coś chcieli ode mnie? RE: Skrill i komunikat - poczmail - 04-04-2016 21:01 Sprawdź, czy może czasem nie osiągnąłeś maksimum kwoty transakcyjnej w Ustawieniach -> Limity i weryfikacja Jeśli tak, to poproszą o obustronne zdjęcie/skan dowodu tudzież innego dokumentu tożsamości + jakiś rachunek/dokument (np. nowe prawo jazdy) potwierdzające adres zamieszkania. A jeśli masz w pełni zweryfikowane konto, to wina też może leżeć po ich stronie. Ogólnie Skrill jest jednym z bardziej 'problemowych' jeśli chodzi o kwestie techniczne, procesorów płatności; stosunkowo często w porównaniu z innymi systemami, pojedynczym użytkownikom zdarzają się jakieś kłopoty z wejściem na stronę, logowaniem, czy jak u Ciebie transferem środków. RE: Skrill i komunikat - Slight - 05-04-2016 12:27 Sprawa rozwiązana, wystarczyło zadzwonić, przesłać skan dowodu i poczekać 30 minut. |