Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zabójcze Mandaty! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Zabójcze Mandaty! (/Temat-Zabojcze-Mandaty-114213)

Strony: 1 2


Zabójcze Mandaty! - thepolishmoosepl - 17-05-2015 21:04

Witajcie!
Szukam u was pomocy! Chcę zarobić przez internet ale nie wiem jak. Jestem zielony w tych sprawach.
Dlaczego chcę zarobić? Dziś spotkała mnie nieciekawa sytuacja, Zatrzymała mnie policja i mam do zapłaty mandat 1300 zł Sad Trzeba się ratować przed komornikiem, dlatego szukam kogoś kto by mógł mi pomóc! Z góry dziękuję!


RE: Zabójcze Mandaty! - Kurus92 - 17-05-2015 21:09

Jak to 1300 zł? Prędkość,pasy..co jeszcze? UndecidedUndecided


RE: Zabójcze Mandaty! - thepolishmoosepl - 17-05-2015 21:13

Prędkość Brak uprawnień brak ubezpieczenia! ps. skuter Tongue


RE: Zabójcze Mandaty! - ruskiczoug - 17-05-2015 21:19

Za głupotę się płaci... Reguła stara jak świat.
Ja proponuję poczytać o sub sms, ppa, te dwa sposoby na początek wydają się najlepsze dla raczkującego w zarabianiu.
Jeśli chcesz ten hajs zarobić na prawdę szybko, to musisz pracować codziennie i to jak najdłużej
Powodzenia


RE: Zabójcze Mandaty! - thepolishmoosepl - 17-05-2015 21:21

A ktoś by przymentorował mnie?


RE: Zabójcze Mandaty! - Kurus92 - 17-05-2015 21:31

Mentorowanie nie jest opłacalne w subach,ale z samych poradników z forum spokojnie coś wyciągniesz Wink


RE: Zabójcze Mandaty! - rachman - 17-05-2015 21:37