Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Inwestycja do 800tyś zł - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Inwestycja do 800tyś zł (/Temat-Inwestycja-do-800tys-zl-112168)

Strony: 1 2 3 4 5


Inwestycja do 800tyś zł - Jaqen - 11-04-2015 18:46

Witam!
Otóż uprzedzam, że jestem laikiem.
Mam 22 lata i nie znam się zbytnio na inwestycjach (dopiero zaczynam wchodzić w temat).
Ziemie dostałem w spadku. Proszę o poradę ludzi obeznanych tak by mogli mnie trochę nakierować.
Posiadam ziemie rolne o wartości ok. 800-1mln zł gdybym dokonał sprzedaży.
Moje pytanie- co powinienem zrobić, by najlepiej móc zacząć z tego korzystać(zarabiać/żyć)?
Sprzedawać ziemie i inwestować? Trzymać ziemie? A może to i to, część sprzedać, część ziem zachować i połączyć w jednej większy projekt?

Dzięki i pozdrawiam.


RE: Inwestycja do 800tyś zł - szygorski - 11-04-2015 19:33

Jak nie masz żadnego pomysłu na te tereny to sprzedać i inwestować pieniądze. Jak masz pomysł na ziemię to kształcić się, szukać informacji na ten temat i próbować coś z tą ziemią zrobić.

Wszystko też zależy od tego co to jest za ziemia, gdzie te tereny się znajdują. Czy możliwa jest ich zabudowa. Może dogadać się z jakimiś inwestorami którzy byliby chętni coś na tej ziemi zrobić.

Jedno jest pewne musisz sam się dokształcić w tym temacie i nie ufać na ślepo innym. Jak nie wiesz co zrobić z ziemią to sprzedaj. Pieniądze zawsze łatwiej zainwestować. Jeśli nie potrzebujesz pieniędzy na teraz to trzymaj ziemie, może kiedyś ktoś ci zaproponuje naprawdę dobrą kwotę za nią Wink