Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Sprzedam typy - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Sprzedam typy (/Temat-Sprzedam-typy-108257)



Sprzedam typy - zwinietydywan - 09-02-2015 22:29

Ostatnio wygrałem zakład z kolegą, że przez tydzień będę mu podawał typy i wykażę się co najmniej 80% skutecznością. Zakład wygrałem. Najmniejszy kurs wynosił 1,5. Zakładami zajmuję się od ponad 4 lat. Nie mogę powiedzieć, że żyję z tego, ale na brak kasy na imprezy nie narzekam. Postanowiłem sprzedać swoją wiedzę. Oferuję 75% skuteczność z kursami co najmniej 1,5 dziennie. Tani abonament 3dniowy/tygodniowy lub miesięczny. Typy podawane prywatnie bądź na tajnej grupie na fb. Chetni na PW.


RE: Sprzedam typy - trio - 09-02-2015 22:32

Na co te typy podajesz ?


RE: Sprzedam typy - Slight - 09-02-2015 22:38

Zakaz sprzedawania typów.


RE: Sprzedam typy - zwinietydywan - 09-02-2015 23:05

Głównie piłka nożna, siatkówka i wszystkie duże imprezy.


RE: Sprzedam typy - maax6 - 09-02-2015 23:10

(09-02-2015 22:38)Slight napisał(a):  Zakaz sprzedawania typów.

Zgłosiłeś? Ja to robię


RE: Sprzedam typy - Toskan - 09-02-2015 23:16