Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik Pracy - Inwestycja w Opcje Binarne - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik Pracy - Inwestycja w Opcje Binarne (/Temat-Dziennik-Pracy-Inwestycja-w-Opcje-Binarne-103863)



Dziennik Pracy - Inwestycja w Opcje Binarne - Yabuza - 16-12-2014 23:41

Witam, jestem całkowicie początkujący w opcjach binarnych, praktycznie zielony. Gdzieś mniej więcej 4-5 dni temu zacząłem tym tematem się interesować i czytać różne informacje. Tak oto założyłem dzisiaj konto demo na opcjach binarnych, bo wiadomo od czegoś trzeba zacząć. Na sam początek chciałem powiedzieć, że konto demo posiadam na Spotoption. Narzedzia z których narazie korzystam (być może nie poręcznie, ale się uczę) to MetaTrander Alpari, Trading 212.
Pierwsze obstawianie... Nie poszło zbyt fajnie nie za ciekawy początek 2 pierwsze opcje, które wybrałem myślałem, że ustawiłem je na 30 min, a te 30 min było oznaczenie na wykresie, a opcje było kilku minutowe. W 3 tranzakcji znowu niestety czas dałem inny, zastanawiałem się chwilę co jest nie tak, a nagle spostrzegłem, że opcje się coś za szybko kończą. Opcję będę ustawiał zwykle na 15-30 min, chyba że zobaczę, że jest dany trend chwilowy to może i mniej, ale wiadomo jest to zawsze niepewne. 4 transakcja weszła, bo już zrozumiałem gdzie się ustawia czas.

[Obrazek: position.jpg]