Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik Pracy - Zaba - Skracanie Linków - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Dziennik Pracy - Zaba - Skracanie Linków (/Temat-Dziennik-Pracy-Zaba-Skracanie-Linkow-100360)

Strony: 1 2 3 4


Dziennik Pracy - Zaba - Skracanie Linków - ZabaGamer - 26-10-2014 15:58

Witam, mam na imię Sebastian , 22 lutego przyszłego roku skończę 18 lat, tak więc chciałbym zacząć jakieś zarobki w internecie . Jestem na 2 roku technikum informatycznego i kształcę się dalej w tym kierunku, wiążę z tym przyszłość krótko mówiąc . Moją pasją jest piłka nożna, ale z powodu ciągłych kontuzji co raz rzadziej mogę Sobie pograć w piłkę , tak więc raczej działam w mojej drugiej pasjii, jaką jest nagrywanie na YT. Chciałbym trochę unowocześnić Sobię sprzęt, aby filmy były wyższej jakości, no i liczę również, że i z YT będę miał kiedyś jakiś profit.

Ale przejdźmy teraz do rzeczy, jestem jak na razie bardzo początkującym i niewiele posiadam, ale założyłem ten dziennik, aby mieć większą motywację do pracy Smile

Metody zarobku : Skracanie Linków (bc.vc)
Jak będę miał większe FP to zacznę również SubSMS i może jakąś sieć afilacyjną z grami

Co posiadam : FP 107 like i 25like
2 zbanowane fake konta (ale będę zakładał nowe)

Zarobki : 17.50zł na SubSMS i $0.14638 na bc.vc

Jak narazie moje Cele są następujące :
Dobić do 1k Like na obu FP
Założyć kolejne fake konto i nabrać trochę znajomych
Założyć stronę internetową ( ale to już bliżej ferii)

Tak więc jestem początkującym i mam nadzieję, że nie będzie się ze mnie śmiali .