Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania (/Temat-Reklama-linkow-Adf-ly-Poczatek-zarabiania-88379)



Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania - bestek112 - 29-03-2014 23:01

Witam.
Zdecydowałem się na sposób zarabiania poprzez skracanie linków na Adf.ly.
Przeglądam to forum od kilku dobrych tygodni i ta opcja dosyc mi sie spodobała, jako że jestem kompletnie zielony w zarabianiu przez internet kieruje do was pytanie. Gdzie reklamujecie swoje linki z Adf.ly (lub innych podobnych serwisów)? A może na początek polecacie inną formę zarabiania?



RE: Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania - cord - 29-03-2014 23:04

wykorzystaj miejsca gdzie siedzi dużo osób
to dobra metoda na start ;>


RE: Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania - bestek112 - 29-03-2014 23:06

(29-03-2014 23:04)cord napisał(a):  wykorzystaj miejsca gdzie siedzi dużo osób
to dobra metoda na start ;>

Tak właśnie myślałem że to dobra metoda na start, tylko nie przychodzi mi do głowy żadna strona która by tolerowała linki z adf.ly


RE: Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania - Grosikowy - 29-03-2014 23:18

@up

Zarabiam.com
Lockerz


RE: Reklama linków Adf.ly- Początek zarabiania - bestek112 - 29-03-2014 23:23

(29-03-2014 23:18)Grosikowy napisał(a):  @up

Zarabiam.com
Lockerz

To fakt na tych forach są tolerowane skrócone linki ale nie mam zamiaru ich nimi zaśmiecać Smile