Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
splacilem polowe dlugu, potrzebuje 20$:( - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-24)
+---- Dział: Archiwum - Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Archiwum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-320)
+---- Wątek: splacilem polowe dlugu, potrzebuje 20$:( (/Temat-splacilem-polowe-dlugu-potrzebuje-20-24209)



splacilem polowe dlugu, potrzebuje 20$:( - biegi92 - 04-09-2008 21:24

Witam,
Bardzo Was przepraszam, ostatnio mało spędziłem czasu na forum, stąd pewnie domyślenia że was oszukałem ale NIE! Otóż jestem w 1 klasie "technikum informatyki" mam 7-8 lekcji dziennie a do szkoly dojezdzam ponad 30 km wiec w domu jestem okolo godziny 5 zazwyczaj.

Pilnie potrzebuje 20$ na spłatę 2 części długu który wynosił 40$



Proszę o to aby ta osoba(nie chce pisac nickow gdyz wiecie o kogo chodzi) której jestem winien te pieniadze potwierdzila to ze zaplacilem juz polowe..

Proszę Was po raz ostani gdyz po rozwiazaniu tej sprawy chcialbym skonczyc ze swiatem Getpaid i pozostawic wam swoje dotychczasowe konta jakie mialem...

licze na wasza pomoc...PRZEPRASZAM ze musze Was o to prosic Sad jest mi wstyd Pozdrawiam

[center]AP i PP: [email protected] [/center]

[ Dodano: 2008-09-11, 22:11 ]
wiem ze juz lepiej nie powinienem nic mowic no aleSad

dla osob ktore mi pomoga wykonam proste pracki w photoshopie na zyczenie o to przyklady moich amatorkich pracek:
[Obrazek: okord5.png]
[Obrazek: w600.png]
twarze zamazane z racji prywatnosci

[Obrazek: arsenal2mk7.png]
[Obrazek: w316.png]

[Obrazek: dzemfanql2.png]
[Obrazek: w450.png]