Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Seopilots czy warto ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pytania i Problemy dotyczące SEO (/Forum-Pytania-i-Problemy-dotyczace-SEO-400)
+--- Wątek: Seopilots czy warto ? (/Temat-Seopilots-czy-warto-149234)

Strony: 1 2


Seopilots czy warto ? - kondzikson721 - 18-07-2017 19:48

Witam planuje rozpocząć pozycjonowanie long tail w serwisie seopilots dodam ze jestem początkującym jeśli chodzi o seo do wypozycjonowania mam sklep internetowy planuje wziąć kilkanaście nisko konkurencyjnych fraz i zacząć dodam ze jest to nowy sklep więc pewnie każdy link będzie przydatny co sadzicie warto ? Nie mam zamiaru tez wydawać na agencje ponad 1000 zł miesięcznie, więc próbuję samemu coś zdziałać. Proszę o odpowiedzi ewentualnie co możecie polecić zamiast seopilot


RE: Seopilots czy warto ? - lechoo - 18-07-2017 21:42

Pozycjonowanie samym seopilotem odradzam, na dłuższą metę więcej szkód przyniesie niż zysków.


RE: Seopilots czy warto ? - kniew - 19-07-2017 08:56

ja jednak polecam znaleźć budżet na agencję, która zoptymalizuje ci stronę i dobierze dobre frazy.
seopilotem bardziej zaszkodzisz niż pomożesz.


RE: Seopilots czy warto ? - kondzikson721 - 19-07-2017 09:42

Hmm a polecacie jakieś konkretne firmy zajmujące się pozycjonowaniem sklepów internetowych ?


RE: Seopilots czy warto ? - WojciechMatula - 09-08-2017 14:29