Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Propozycje zarabiania - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Propozycje zarabiania (/Temat-Propozycje-zarabiania-144083)

Strony: 1 2


Propozycje zarabiania - xlolx - 11-02-2017 05:57

Hej, jestem prawie nowy w zarabianiu. Coś tam już zbierałem, ale nie są to żadne kokosy lub pieniądze, z ktorych byłbym zadowolony. Mogę podjąć się też prawie każdej pracy - mam cos kolo 7h/1dzien. Mogę zarejestrować się z Twojego linka i zbierać hajs, ale tylko jeśli dostanę dokładne instrukcje i pełną ofertę. Nie jestem też aż taki swiezak, wiec aż tak w konia zrobić mnie się nie da. Propozycje można składać tu lub na pw. Moje zainteresowania:
- fake boty
- strony www
- mypay
- shorte

Zapraszam


Propozycje zarabiania - cky - 11-02-2017 07:43

Ładnie możesz sobie dorobić na ankietach tylko potrzeba cierpliwości no i trochę codziennego czasu.

Myśle,że 200 zł miesięcznie spokojnie można wyciągnąć,tylko jak mówię trzeba trochę czasu poświecić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Propozycje zarabiania - xlolx - 11-02-2017 08:22

(11-02-2017 07:43)cky napisał(a):  Ładnie możesz sobie dorobić na ankietach tylko potrzeba cierpliwości no i trochę codziennego czasu.

Myśle,że 200 zł miesięcznie spokojnie można wyciągnąć,tylko jak mówię trzeba trochę czasu poświecić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ankiety - hmmm. Nie za bardzo mam czas na 0.1$ za jedną na 24 h. Wrzuciłem się w to tak by po prostu spróbować, ale zniechecilem sie albo z małej ilosci albo z malej platnosci :/