Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Maly biznes - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Maly biznes (/Temat-Maly-biznes-99575)

Maly biznes - Isamu - 13-10-2014 23:31

Witam mam pytanie. Rodzice moi i kolegi narzekaja ze tyle jest telewizor i sprzetu zepsutego na strychu ze masakra i niepotrzebne im to i czy jest mozliwosc ze w tych bedzie miedz prawdziwa? Bo rozkrecilismy telewizor i takie nitki są jakby wyglada na miedz dosyc sporo tego jak odróznic miedz i czy warto to rozkrecac dla tej miedzi. Dodam ze dodaje to sporo frajdy i zabawy ja jestem informatykiem a on technik elektryk

RE: Maly biznes - sheko12 - 13-10-2014 23:43

Tzn co chcecie robić, rozkręcać, sprzedawać na złom? przepraszam, ale też późna pora...

Propozycji jest kilka w sumie, możecie ''skupować'' stare, zepsute telewizory, komputery itp, rozkręcać, majac o tym pojęcie, możecie dowolne rzeczy/podzespoły (materiały) rozdzielać i sprzedawać w cenie złomu, miedzi, możecie też to kolekcjonować lub regenerować.

Nie wiem dokładnie do czego wykorzystywać taki sprzęt, lepiej po prostu skupować albo wywalić na złom i wpaść na pomysł otworzenia lombardu.

Pytasz, jak odróżnić miedź? macie też komplikacje, skoro tego nie znacie Tongue ogółem lepiej, jak to w całośći wywieziecie z kolegą na złom.
P.S. tak, miedzi w tym jest dużo, ale nie szkoda wam czasu na rozkręcanie? szybciej i korzystniej finansowo wam wyjdzie topienie starych przewodów, takich PRL od spawarek Tongue

Piona !

Maly biznes - Admin - 14-10-2014 08:50

TEMAT PRZENIESIONY