Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik pracy Zawodowca! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik pracy Zawodowca! (/Temat-Dziennik-pracy-Zawodowca-99302)

Dziennik pracy Zawodowca! - Zawodowiec - 09-10-2014 13:30

Siemano,

Postanowiłem założyć taki dziennik, po to, by postawić sobie publicznie pewnie cel, który chciałbym osiągnąć. Da mi to motywacji i samozaparcia. A co najważniejsze, może to komuś również pomoże? Smile Jestem całkowicie nowy w te klocki - jednak trochę już na forum przesiedziałem i trochę przeczytałem, dlatego JAKĄŚ podstawę mam. Moim zamiarem jest zarobić tylko na grze w zakładach sportowych. Zaczynam z malutką kwotą 30 zł i mam zamiar zarobić do końca weekendu 300 zł. Wiem, trudne to będzie zadane - ale jestem człowiekiem ambitnym. Huh Przynajmniej tak mi się wydaje. Wink
Także do dzieła!

30/300 zł.

RE: Dziennik pracy Zawodowca! - pacynek1 - 09-10-2014 13:44

Typy swoje?

RE: Dziennik pracy Zawodowca! - Zawodowiec - 09-10-2014 13:48

Obstawiam praktycznie tylko mecze na żywo i teraz moim typem w grze badminton jest Andre Kurniawan Tedjono - i jak na razie się sprawdza. Wink

RE: Dziennik pracy Zawodowca! - Zawodowiec - 09-10-2014 21:43

Koniec dnia to i trzeba się "pochwalić" - nie jest to dużo ale zważywszy na to, że wczoraj, gdy po raz pierwszy obstawiałem straciłem 30 zł, to jest dobrze. Wink

67/300

[Obrazek: DPng.png]

RE: Dziennik pracy Zawodowca! - Athemis - 09-10-2014 22:45

Możesz też pisać ile na plusie, a ile na minusie wyszedłeś danego dnia Smile
Powodzenia!