Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik pracy - skracacze linku od zera - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik pracy - skracacze linku od zera (/Temat-Dziennik-pracy-skracacze-linku-od-zera-98927)

Strony: 1 2 3 4


Dziennik pracy - skracacze linku od zera - Oliwa98 - 02-10-2014 15:40

Witam wszystkich !

Mam nadzieję, że ten dziennik was zainteresuje i wgl. Ma on służyć motywacji samego siebie.
Póki co w temacie skracaczy jestem zielony.
Pracuję na serwisie adf.ly



POWRÓT DO ZARABIANIA



W okolicach 10 października byłem bardzo zniechęcony zarobkiem z rzędu 0,30-0,40$ dziennie więc sobie odpuściłem.


Jednak na początku listopada dostałem wypłatę od adf.ly za październik. Wyniosła ona dokładnie 8.32$

Nie udało mi się zrealizować mojego celu, ale przecież nic nie robiłem przez prawie 20 dni smutny

Zachęcony tymi pieniędzmi postanowiłem na nowo zabrać się do roboty, tym razem na poważnie Idea


Cele na listopad:
11,17$/20$
7 700/ 10 000 fanów na fanpage


Zapraszam do śledzenia mojego dziennika od połowy trzeciej strony Lol


RE: Dziennik pracy - skracacze linku od zera - wns18 - 02-10-2014 16:07

Powodzenia , będę śledził Wink.
Btw. Ile postów dziennie na fp planujesz?
adf.ly nie banuje za erotykę w linkach?


RE: Dziennik pracy - skracacze linku od zera - Oliwa98 - 02-10-2014 16:14

(02-10-2014 16:07)wns18 napisał(a):  Powodzenia , będę śledził Wink.
Btw. Ile postów dziennie na fp planujesz?
adf.ly nie banuje za erotykę w linkach?

Dziękuje Smile
Różnie od 3 do 5 dziennie