Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jaki aparat polecacie? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Jaki aparat polecacie? (/Temat-Jaki-aparat-polecacie-98283)



Jaki aparat polecacie? - MaLiN - 21-09-2014 01:37

Chciałbym zakupić aparat, lecz w dalszym ciągu mam dylemat jaki. Jestem amatorem w tej dziedzinie, ale chce zacząć robić zdjęcia i potrzebuje do tego odpowiedniego sprzętu Smile

Moje wymagania:

cena: 500 - 1500pln
stan: nowy

Główne zadania aparatu:

- zamierzam robić zdjęcia "w ruchu" to znaczy różnym środkom transportu (autobusy, pociągi etc.) , oczywiście również takim, które znajdują się w miejscu, ale z tym czasami jest ciężko.

Inne wymagania:

- ładowanie - tu również mam dylemat, bo z tego co się orientuje to można dokupować baterie/akumulatorki albo jest już wbudowany akumulator w aparacie. Zdjęć codziennie nie zamierzam robić, ale także nie "od niedzieli" . Wiadomo, chciałbym aby bateria długo trzymała.

Co mam już do potencjalnego aparatu:

- posiadam akurat kartę pamięci LEXAR Memory Stick PRO duo mark2 4GB - czy to już stary model, że raczej nie będzie pasował, no i czy pojemność będzie wystarczająca duża? Ponieważ też nie chciałbym pchać się w dodatkowe koszta, skoro już kartę mam
- posiadam również torbę do aparatu - http://www.cyfrowe.pl/aparaty/lowepro-apex-100-aw.html - chciałbym, aby model który polecicie, koniecznie się do niego zmieścił!

Nie wiem, czy warto od razu zabawić się w lustrzankę, czy może lepiej aparat cyfrowy?

Mam nadzieję, że coś mi ciekawego doradzicie.