Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Fanpage, Shorte itp. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Fanpage, Shorte itp. (/Temat-Fanpage-Shorte-itp-97848)



Fanpage, Shorte itp. - Czak24 - 11-09-2014 20:00

Witam. Mam kilka pytań, może i były takie tematy ale nie potrafię ich znaleźć.

1. Czy jeśli wstawiam na fanpage zdjęcia dziewczyn (nie znam ich, nie wiem jak się nazywają) to mogę mieć przez to jakieś problemy?
2. (Jestem w tym zielony!) Jeśli zarabiam na shorte.st kilka dolarów dziennie to muszę o tym jakoś poinformować rodziców i mówić im ile zarabiam? (Nie mam 18 lat)
3. Czy jeśli mam na profilowym (fake konto) zdjęcie dziewczyny, której nie znam to przez to też mogę mieć problemy?
4. Czy jeśli umieszczam zdjęcia dla dorosłych w skracanych linkach (przed tym piszę, że zdjęcia są od 18 lat) to też z tego mogą być jakieś problemy prawne?

Z góry przepraszam za takie może trochę głupie pytania, ale każdą dobrą odpowiedź nagrodzę reputacją. Pozdrawiam!


RE: Fanpage, Shorte itp. - dawid161622 - 11-09-2014 20:26

(11-09-2014 20:00)Czak24 napisał(a):  Witam. Mam kilka pytań, może i były takie tematy ale nie potrafię ich znaleźć.

1. Czy jeśli wstawiam na fanpage zdjęcia dziewczyn (nie znam ich, nie wiem jak się nazywają) to mogę mieć przez to jakieś problemy?
2. (Jestem w tym zielony!) Jeśli zarabiam na shorte.st kilka dolarów dziennie to muszę o tym jakoś poinformować rodziców i mówić im ile zarabiam? (Nie mam 18 lat)