Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Inside betting tips. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Inside betting tips. (/Temat-Inside-betting-tips-96684)



Inside betting tips. - Marek80 - 23-08-2014 20:15

Witam,
w końcu przełamałem się i postanowiłem gdzieś udokumentować swoje kilkunastoletnie doświadczenie związane z bukmacherką.
Kilka słów o sobie. Tą dziedziną zajmuję się od 20 roku życia. Specjalizuje się tylko i wyłącznie w piłce nożnej (podrzędnie siatkówka, koszykówka).
Mam dużo czasu wolnego dlatego też w miarę możliwości będę często gościł na tej stronie.
Typy będę podawał dziennie, od dwóch do trzech, czterech o przyzwoitych kursach. Nie spadam poniżej @1.8 -> na forum.
Nie ma co więcej się rozpisywać bo nie po to tutaj jestem. Smile

Także.. chciałbym życzyć wszystkim userom dużo zielonych,
Powodzenia! Cool

(23-08-2014 20:15)Marek80 napisał(a):  Witam,
w końcu przełamałem się i postanowiłem gdzieś udokumentować swoje kilkunastoletnie doświadczenie związane z bukmacherką.
Kilka słów o sobie. Tą dziedziną zajmuję się od 20 roku życia. Specjalizuje się tylko i wyłącznie w piłce nożnej (podrzędnie siatkówka, koszykówka).
Mam dużo czasu wolnego dlatego też w miarę możliwości będę często gościł na tej stronie.
Typy będę podawał dziennie, od dwóch do trzech, czterech o przyzwoitych kursach. Nie spadam poniżej @1.8 -> na forum.
Nie ma co więcej się rozpisywać bo nie po to tutaj jestem. Smile

Także.. chciałbym życzyć wszystkim userom dużo zielonych,
Powodzenia! Cool

Typy również będą podawane na żywo.



LIVE
#1