Lenovo - Wlasna usluga subsms - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Lenovo - Wlasna usluga subsms (/Temat-Lenovo-Wlasna-usluga-subsms-96028) |
Lenovo - Wlasna usluga subsms - Lenovo - 15-08-2014 11:59 Witam wszystkich użytkowników forum zarabiam.com na wstępie chciałbym się przedstawić. Nazywam się Adam mam 25lat. Jestem absolwentem Politechniki Warszawskiej z wydziałem informatycznym. Specjalizuje się w bezpieczeństwie IT. Mieszkam w Szczecinie. Po skończeniu nauki otworzyłem działalność gospodarczą następnie założyłem usługę SMS MT w dotpay.pl Wszystkich aktywnych użytkowników pozyskiwałem na fanpagach oraz spamie fb. Od kilku miesięcy metodą prób i błędów szukam najlepszej metody pod zarobek sub smsowy. Jak na razie wszystko leci na autopilocie dopóki metoda się nie wypali. No i w usłudze mam sporo aktywnych użytkowników co się przekłada na $$$ autopilot zapewnia mi 5.000 PLN/msc Od pewnego czasu dorabiam sobie również na serwisach takich jak freebiz W dzienniku jedynie będę opisywał prace na freebizie bo jak wspomniałem dotpay.pl leci na autopilocie dopóki nisza się nie wypali. Mój Cel: 10.000/msc stałego dochodu. Cel miesięczny: 6.190 / 10.000 PLN Jeżeli macie jakiekolwiek pytania zapraszam do komentowania dziennika. Zarobki z dzisiaj: RE: Lenovo - Wlasna usluga subsms - mysc - 15-08-2014 13:31 Hehe, no spoko. A dziennik w celach motywacyjnych zaczynasz prowadzić czy raczej żeby się pochwalić ?;P RE: Lenovo - Wlasna usluga subsms - konrad123456789 - 15-08-2014 13:39 Ładnie ciśniesz, jeśli to prawda RE: Lenovo - Wlasna usluga subsms - yazir - 15-08-2014 13:41 http://zarabiam.com/Temat-BurnSub-v2-Od-Swiezaka-do-bogacza-90512 cześć xsiwy aka BurnSub 2 @[Lenovo] chcesz coś przekazać przed banem? RE: Lenovo - Wlasna usluga subsms - prololex - 15-08-2014 13:45 Ładnie, można wiedzieć na jak