Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pytanie - inwestowanie, zakładanie firmy - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Pytanie - inwestowanie, zakładanie firmy (/Temat-Pytanie-inwestowanie-zakladanie-firmy-94043)



Pytanie - inwestowanie, zakładanie firmy - lobodzinskii - 11-07-2014 15:24

Witam wszystkich,
chciałbym was spytać, jak i również prosić o pomoc, doradzenie w następującej kwestii. Jakoś postaram się wam przybliżyć problem/dylemat, który mnie męczy, a mianowicie. Jestem uczniem klasy zawodowej na kierunku mechatronik obecnie drugi rok. Skończę 18 lat za pół roku. Chciałbym wyjechać teraz za granicę zarobić na okres jednego roku i wrócić do Polski ze startowym kapitałem ok. 40-60 tys PLN netto już po odjęciu wszystkich wydatków i moje pytanie brzmi co proponujecie z taką kwota zrobić aby regularnie zarabiać i nie ryzykować straty. Mam na myśli zarobki na bieżące rachunki i wydatki. Myślałem nad założeniem jakiejś firmy Ale potrzebowalbym początkowych poradników aby nie być zielonym, a także wasze pomysły. Druga myślą jest inwestowanie w np wykonywanie udziałów itd. Tutaj również prosiłbym o poradniki i pomysły. Napisałem ogólnikowo, a przepraszam za ewentualne błędy ale piszę przez tel. Po przeczytaniu chciałbym abyście doradzili, bo interesuje mnie zdanie z waszej perspektywy - doświadczonego pracownika/biznesmena. Przezyliscie dużo więcej odemnie i dużo więcej wiecie. Więc proszę o pomoc i rady. Wyjechanie na rok wiąże się z przerwaniem nauki Ale zawsZe można uczyć się później zaocznie/kursy itd.. Jeśli jest to zły dzia