Archiwum Q - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Archiwum Q (/Temat-Archiwum-Q-93761) Strony: 1 2 |
Archiwum Q - Qulob - 06-07-2014 19:16 Witam, Jestem Qulob, zajmuję się grafiką komputerową, programowaniem, tworzeniem stron www (html, php) oraz rysowaniem komiksów. Prowadzę również forum internetowe, które jak na swoją dziedzinę, jest niezwykle popularne. Z "dorabianiem na boku" mam styczność pierwszy raz, ponieważ zawsze wpajano mi, że jest to kłamstwo i autorzy serwisów, umożliwiających zarabianie przez internet, tylko na nas żerują i nie wypłacają pieniędzy. Ostatnimi czasy zmotywowałem się zauważając napływ użytkowników http://shorte.st/. Zacząłem szukać opinii o tym serwisie i jakoś udało mi się tutaj trafić. Po przeczytaniu wszelakiej maści poradników uznałem, że nie potrzebuję mentora, ponieważ wiem już co trzeba, a takowy użytkownik nie zarobi przecież za mnie pieniążków. Wolę samemu zaznajomić się z tym czego potrzebują konsumenci. W moim programie zarabiania będę rozwodził się nad używaniem wszystkiego, aby zmaksymalizować własne dochody. Rozdział I: Wprowadzenie Wpis I
Cel: 0/150$