Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-24) +---- Dział: Archiwum - Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Archiwum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-320) +---- Wątek: Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko (/Temat-Wykonam-grafike-landingpage-i-nie-tylko-93211) Strony: 1 2 |
Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - Anonimowy009 - 26-06-2014 13:37 Tworzeniem grafiki zajmuję się od około roku. Nie jestem profesjonalistą, no ale dotychczas wszyscy moi klienci byli zadowoleni Tworzę też landingpage i strony np. pod pustą ofertę z firesub. Co do ceny to myślę, że zawsze możemy się dogadać, no ale z góry mówię, że drogo nie będzie Kontakt na pw. Portfolio powinno się niebawem pojawić RE: Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - yewryk - 26-06-2014 13:39 Poszło PW edit: Usługi tego Pana jak najbardziej polecam Tanio, szybko i sprawnie. Jak ktoś chce zaoszczędzić czas i nerwy to trafił w odpowiednie miejsce RE: Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - Lukines - 26-06-2014 16:11 Powiem tak ! Ten człowiek to złota rączka od landing page ! Robił dla mnie chyba 3 a do 4 dawał grafikę i sam sobie kodziłem Pełen profesjonalizm i szybkość ! Polecam ! RE: Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - Prizers - 26-06-2014 18:48 Zdolny młody grafik polecam RE: Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - AnnaKa - 27-06-2014 11:23 Powiem Tak : Grafika - Zaje***a inaczej nie idzie tego określić Cena - Jak za darmo prawie choć nie powiem wypada od siebie dać więcej! Jakość - Ful Wypas! Czas - Szybszy niż moje Ferrari ze znaczkiem Peugeota (Mega szybko) Ogólnie 11/10 ! Na tym ZC nie znajdziesz nikogo lepszego ! Jestem tego pewien! RE: Wykonam grafikę, landingpage i nie tylko - Arczi20 - 27-06-2014 13:36 Ma chłopak talent naprawdę nie wiedziałem,że mu tak dobrze to wyjdzie. Polecam każdem