Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Aplikacja facebook - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: SocialMedia (/Forum-SocialMedia-451)
+--- Dział: Facebook (/Forum-Facebook-452)
+--- Wątek: Aplikacja facebook (/Temat-Aplikacja-facebook-92930)

Strony: 1 2


Aplikacja facebook - Placuuh - 21-06-2014 18:33

Witam mam pewien pomysł na fanpage, ale potrzebuje do niego aplikacji. Chodzi mi o prostą aplikację: "like by przejść dalej" potem wysyła posty w imieniu użytkownika (oczywiście post ustawiamy jak ma wyglądać) następnie pokazuje się okno aplikacji z przyciskiem dalej (hiperłącze do zewnętrznej strony).


Jestem laikiem jeżeli chodzi o taki rzeczy, czy ktoś mógł by opisać krok po kroku tworzenie czegoś podobnego?

@Edit Znalazłem narzędzie "developers" czy nada się do opisanej wyżej aplikacji?


RE: Aplikacja facebook - abelabel2 - 21-06-2014 18:37

Tak, robiliśmy coś takiego.


RE: Aplikacja facebook - Placuuh - 21-06-2014 18:47

Daruj sobie takie posty, nie jest to śmieszne...


RE: Aplikacja facebook - abelabel2 - 21-06-2014 19:00

Wiem, znowu twoje posty są. Do stworzenia takiej aplikacji potrzeba trochę wiedzy, no chyba że zapłacisz, to możemy porozmawiać.


RE: Aplikacja facebook - Placuuh - 21-06-2014 19:05

Wiedzy to znaczy? Chodzi Ci o html/css? Potrafię robić strony, znam ludzi którzy robią strony więc nie ma z tym problemu. Chodzi mi tylko o małą instrukcję jak umieścić coś takiego na fejsi.


RE: Aplikacja facebook - abelabel2 - 21-06-2014 19:11

Hmmmm. W takim razie powodzenia wraz z html/css. Poleciłbym ci php/mysql/js by odczytać dokumentację facebooka.


RE: Aplikacja facebook - Placuuh - 21-06-2014 19:18