Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Potrzebna baza danych - do zamknięcia - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Potrzebna baza danych - do zamknięcia (/Temat-Potrzebna-baza-danych-do-zamkniecia-92772)



Potrzebna baza danych - do zamknięcia - MostWanted - 18-06-2014 21:29

Witam,

Potrzebuje na szybko jakąkolwiek bazę danych,
chodzi o taką najprostszą, a nie ściągniętą z neta.
Tylko, żeby były jakieś tam podstawowe zapytania, rekordy itd... nie znam się dokładnie na tym..
Chodzi mi o to, żeby było wiadome z tej bazy, że czaje jakieś podstawy sql i accessa...
Mogę dać 17FG jak ktoś będzie chciał i będzie posiadał taką bazę o jakiej mówiłem, bądź to na szybko zrobi... aa i reputka dorzuce Smile

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


RE: Potrzebna baza danych (Access) - 17FG+rep - MilanFan - 18-06-2014 21:53

Tematyka dowolna, tak?

EDIT: Dobra, poszło PW. Wink


RE: Potrzebna baza danych (Access) - 17FG+rep - MostWanted - 18-06-2014 22:55

(18-06-2014 21:53)MilanFan napisał(a):  Tematyka dowolna, tak?

EDIT: Dobra, poszło PW. Wink

Sry, ze wcześniej nie odpisywałem.
A co do bazy to kurczę nie za bardzo o to mi chodziło..
Mogłeś na razie nie wysyłać mi tego..