Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik statystycznego milionera - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Dziennik statystycznego milionera (/Temat-Dziennik-statystycznego-milionera-92701)

Strony: 1 2 3 4


Dziennik statystycznego milionera - Płotkagiełdowa - 17-06-2014 19:27

Witam
Jestem uczniem 3 klasy szkoły średniej(własnie kończę),no to tyle o mnie Big Grin

Siedzę już jakiś czas w temacie zarabiania przez internet i na giełdzie,przeszperałem internet ale z powodu lenistwa i braku dyscypliny większość rzeczy mi się średnio udawała i miałem z nich dość skromne profity Wink
Rok-dwa lata temu poczułem woń giełdy i jej możliwości ;)Jak pewnie każdy zacząłem szperać po necie jak tu stać się rekinem giełdowym tam natrafiłem na stronę o plus500 facepalm i zaczęła się zabawa,przegrałem jeden bonus,może dwa i na tym się skonczyło.Jednak na tej stronie natrafiłem na książke którą wcześniej traktowałem jako banał(oceniłem po okładce)-"Bogaty ojciec...." /Cool
Dalej nie chce mi się pisać bo pewnie większość z nas zaczynała od tej książki i tak jak wam we mnie też narodził się ten pierwiastek by dążyć do bycia niezależnym finansowo Wink
Mój problem polega na tym że zaczynam i nie kończe,przeczytałem dwie ksiązki i poszperałem na forach itp,straciłem jakieś tam stówki przy pierwszej wpłacie do brokera i nastąpiła przerwa.Teraz postanowiłem wziąć się w garść.Dodam że pracuje i wracam do domu o 19 00 Big Grin ale byli tacy co mieli gorzej więc ja też mogę dać rade.
Dobra do rzeczy: