Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak zainwestować pieniądze by zacząć zarabiać? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Jak zainwestować pieniądze by zacząć zarabiać? (/Temat-Jak-zainwestowac-pieniadze-by-zaczac-zarabiac-92335)

Strony: 1 2


Jak zainwestować pieniądze by zacząć zarabiać? - mario22455 - 09-06-2014 19:31

Elooo, możecie mi doradzić jak zainwestować trochę pieniążków 500-1k zł by potem czerpać z tego zyski?
Sytuacja wygląda tak, że jestem uczniem i w wakacje coś zarobię więc mam zamiar cześć tego zainwestować by coś potem z tego mieć przez cały rok Smile proszę o rady Wink


RE: Jak zainwestować pieniądze by zacząć zarabiać? - chiqi - 10-06-2014 10:39

Ciężko:/ Może kryptowaluty. Mówią, że bańka może się zacząć znowu. Przy takim wkładzie to chyba w to najlepsze (ale oczywiście nie musi). Chodź nie ma nic pewnego, żeby zainwestować i później leżeć i TV oglądać. Nawet lokaty nie są takie bezpieczne jak większa część społeczeństwa myśli. Pare dolców możesz zainwestować w PaidVerts.


RE: Jak zainwestować pieniądze by zacząć zarabiać? - MaLiN - 10-06-2014 11:49

Masz skończone 18 lat? Jeśli tak to może Cię zainteresują inwestycje w opcje binarne Smile


RE: Jak zainwestować pieniądze by zacząć zarabiać? - hunterpl444 - 10-06-2014 13:07

(10-06-2014 11:49)MLN napisał(a):  Masz skończone 18 lat? Jeśli tak to może Cię zainteresują inwestycje w opcje binarne Smile


A tak na początek co gdzie i jak i ile trzeba zainwestować jaki % itp. I gdzie konto otworzyć. Pisz na prv