Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Hajs się zgadza - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Hajs się zgadza (/Temat-Hajs-sie-zgadza-91539)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Hajs się zgadza - quake3Dpro - 24-05-2014 10:24

Siema. Jestem nowy na forum... jak i w zarabianiu przez neta. Mam 14, prawie 15 lat. Jak wiadomo, niedługo wakacje, czasu wolnego ogrom więc trzeba troszkę pieniążków się dorobić. Interesuję się programowaniem komputerowym, głównie w C++ . Teraz najgorsza sprawa. Nie znam się na takim zarabianiu ani trochę. Mam WHAFF na androidzie ale póki co mam tylko 0,20$. Przydałoby się zwiększyć zysk. Jednak nie wiem jak. Byłbym również szczęśliwy jak znalazł by się ktoś miły i powiedział na co najlepiej skupić uwagę, na czym najwięcej zarobić można i o czym warto wiedzieć/poczytać.
Z góry dziękuje. Smile

A teraz do rzeczy bo jeden użytkownik się już upomniał. Big Grin
Moje cele do końca tego miesiąca:
chciałbym około 5$ zdobyć, za mało doświadczenia żeby więcej

Gdzie to zamierzam zrobić:
właśnie na wyżej wymienionym programiku WHAFF na androida i pokombinuję z czymś jeszcze.

Jeżeli mi się uda to screen z wypłaty.


RE: Dziennik wszystkiego związanego z wypłatami itp xd - quake3Dpro - 24-05-2014 10:44

Hmm, po prostu nie dopisałem kilku ważnych rzeczy. Przepraszam. Smile


RE: Dziennik wszystkiego związanego z wypłatami itp xd - quake3Dpro - 24-05-2014 17:05