BurnSub v2 - Od Świeżaka do bogacza! - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: BurnSub v2 - Od Świeżaka do bogacza! (/Temat-BurnSub-v2-Od-Swiezaka-do-bogacza-90512) |
BurnSub v2 - Od Świeżaka do bogacza! - BurnSub - 04-05-2014 21:29 Witam wszystkich użytkowników forum Zarabiam.Com na wstępie chciałbym się przedstawić. Nazywam się Kamil mam 25lat. Jestem absolwentem Politechniki Warszawskiej z wydziałem informatycznym. Specjalizuje się w bezpieczeństwie IT. Mieszkam w Szczecinie. Swoją przygodę z zarobkami w sieci zacząłem w lutym tego roku. Wciągu 3 miesięcy zarobiłem 105.289 PLN