Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
BurnSub v2 - Od Świeżaka do bogacza! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: BurnSub v2 - Od Świeżaka do bogacza! (/Temat-BurnSub-v2-Od-Swiezaka-do-bogacza-90512)



BurnSub v2 - Od Świeżaka do bogacza! - BurnSub - 04-05-2014 21:29

[Obrazek: mtrz.png]

Witam wszystkich użytkowników forum Zarabiam.Com na wstępie chciałbym się przedstawić. Nazywam się Kamil mam 25lat.
Jestem absolwentem Politechniki Warszawskiej z wydziałem informatycznym. Specjalizuje się w bezpieczeństwie IT. Mieszkam w Szczecinie.
Swoją przygodę z zarobkami w sieci zacząłem w lutym tego roku.

Wciągu 3 miesięcy zarobiłem 105.289 PLN

[Obrazek: sf-naolmtibwkeehidfjusg.jpg]

Jak tego dokonałem ?
Na samym początku skupiłem się na serwisach z subskrypcjami sms.
Wywnioskowałem, że to jest jedna z najlepszych form zarobku jeżeli posiadamy dość spory zasięg lub ludzi pracujących za nas (*Serwisy typu freebiz firesub itp)

Postanowiłem utworzyć usługę subskrypcyjną, ale jak teraz na niej sporo zarobić ?


Od stycznia tego roku tworzyłem zaplecze na facebooku:
46 Fanpagów 50.000 - 420.000 Like.
Przez zimę było również sporo okazji do stworzenia farm lajków, które przełożyły się na kolejne fanpage Wink

Następnie wykupiłem 3 serwisy, które pomogły mi jeszcze bardziej tworzyć zasięg na facebooku.

Zakładając ten dziennik mam na celu zmotywowanie innych do pracy i chciałbym pokazać, że każdy może zarobić sporo wystarczy tylko się przyłożyć.