Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl (/Temat-Wezwanie-na-policje-ws-surf-fenka-pl-90183) |
Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - Deyna - 29-04-2014 09:20 Cześć. Przed chwilą dostałem telefon z komendy w sprawie wyżej wymienionego serwisu, by stawić się w roli świadka na przesłuchanie. Ktoś może dostał podobny telefon? Poproszono mnie również o przyniesienie wykazu przelewów z tzw. "fenkopaków". Skoro o tym osoba dzwoniąca wiedziała to ukrywanie akurat w moim przypadku zysków nie ma sensu. I mam też drugie pytanie czy jest możliwość "odebrania" mi tych pieniędzy jako dowód w sprawie bądź na poczet zadość uczynienia dla pokrzywdzonych. Zdaję sobie z tego sprawę, iż jest to śmieszne pytanie ale jestem zielony w tej dziedzinie prawa. RE: Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - tremen - 29-04-2014 09:36 wezwanie zawsze dostajesz na świadka bo jeśli jesteś oskarżony to możesz nie składać zeznań RE: Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - xardas1020 - 29-04-2014 09:39 jest już temat o tym na forum, nie jesteś pierwszą osobą którą wezwali RE: Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - Chinczyq - 29-04-2014 10:31 Ja wczoraj dostałem wezwanie, właśnie wróciłem z komendy. 1,5h przesłuchań. Wydrukowałem im na miejscu wszystkie przelewy związane z SurfFenką, bo nie wiedziałem, że takie coś jest potrzebne. Wyszło, że i ja zostałem oszukany na kwotę 100zł. RE: Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - aero2 - 29-04-2014 10:32 Tylko wzywają tych co wpłacali? RE: Wezwanie na policję ws. surf.fenka.pl - marcel_kk - 29-04-2014 10:49 (29-04-2014 09:39)xardas1020 napisał(a): jest już temat o tym na forum, nie jesteś pierwszą osobą którą wezwali Tu jest trochę więcej info: http://zarabiam.com/Temat-Surf-Fenka-wezwania-na-policje-D-89034?