Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Potrzebujemy dodatkowych informacji... - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+---- Dział: PayPal (/Forum-PayPal-335)
+---- Wątek: Potrzebujemy dodatkowych informacji... (/Temat-Potrzebujemy-dodatkowych-informacji-88734)

Strony: 1 2 3 4


Potrzebujemy dodatkowych informacji... - Majka - 04-04-2014 15:13

Witajcie. Taka weryfikacja dotknęła mnie dziś na paypalu:


[Obrazek: pp1.jpg]



[Obrazek: pp2.jpg]


Pewnie nie raz tak mieliście. Więc pytam co muszę wysłać? Kiedy to zniosą itp. Będzie ktoś miły w skrócie mi pomoże...


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - konrad123456789 - 04-04-2014 15:19

Potrzebny skan dowodu i faktura na cb ;]


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - Majka - 04-04-2014 15:20

(04-04-2014 15:19)konrad123456789 napisał(a):  Potrzebny skan dowodu i faktura na cb ;]

tylko tyle?
Przecież to już było wysyłane na początku Smile


Po wysłaniu odblokują tak i zwiększą limity na koncie?


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - konrad123456789 - 04-04-2014 15:49

(04-04-2014 15:20)Majka napisał(a):  
(04-04-2014 15:19)konrad123456789 napisał(a):  Potrzebny skan dowodu i faktura na cb ;]

tylko tyle?
Przecież to już było wysyłane na początku Smile


Po wysłaniu odblokują tak i zwiększą limity na koncie?

Raczej tak, jak brat wróci to podpytam, bo sam miał niedawno taka weryfikację ;]


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - marcel_kk - 04-04-2014 17:42

Wysyłasz skan dowodu + np. fakturę za telefon lub wyciąg z banku.
Cztery rzeczy muszą być identyczne: imie, nazwisko i adres podane
podczas zakładania konta PP, scanie dowodu osobistego, w banku i na skanie faktury czy wyciągu. Po wysłaniu zadzwoń do nich, to od ręki zrobią, ale z tego co pamiętam to mają czynna infolinie tylko w dni robocze i do godziny bodajże 17-tej.
Przerabiałem to z nimi, mam teraz konto spcjalne, zniesione limity.


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - Majka - 04-04-2014 18:03

Ok. Dziękuję Marcel i Konrad za pomoc. Tak zrobiłam wysłałam fa za prąd + dowód. Zadzwonić nie zadzwonię bo jest weekend - trzeba czekać.

Niech temat zostanie dla innych, którzy dojdą do tego etapu Tongue

@[marcel_kk]
Edit: Dzień później - sobota - otrzymałam meila - "Sprawdziliśmy już Twoje konto i przywróciliśmy jego normalny status. (...) "
Oznacza to, że już nie ma ograniczenia limitu; tak?


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - marcel_kk - 05-04-2014 14:53

Wygląda na to że masz konto bez rocznego limitu.
Jeżeli tak wygląda jak na screnie to wszystko o.k.
zresztą podczas najbliższej wysyłki środków okaże się co PP wymodziło.
[Obrazek: 4tsttz.jpg]


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - Majka - 05-04-2014 19:00

Tak u mnie wygląda:

[Obrazek: pp2.jpg]


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - fusek - 10-04-2014 19:10

teraz ja mam blokade... zasrany paypal....


RE: Potrzebujemy dodatkowych informacji... - aero2 - 10-04-2014 19:20

O kurde takie jaja, ale to przekroczyłaś limit wpłat/wypłat czy samo wyskoczyło?

Ja mam tylko z Visa powiązane, rzadko robię transakcje.