Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik Pracy by DrMagK2 - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik Pracy by DrMagK2 (/Temat-Dziennik-Pracy-by-DrMagK2-88523)

Strony: 1 2 3 4


Dziennik Pracy by DrMagK2 - DrMagK2 - 01-04-2014 00:53

Witam! Smile
Narazie postanowiłem pracować na Instanter.pl
Postanowiłem jednocześnie robić dziennik pracy, sądzę iż zmobilizuje mnie to do pracy.
Mam 19 lat rocznikowo, jestem na kierunku instalatora i montera sieci, lecz informatyką zajmuję się hobbistycznie od 6 lat Smile.

Siedzę w tym biznesie dopiero od kilku dni (z przerwą, kiedyś przez 4 dni na easysub i 2 dni na freebiz), moje osiągnięcie narazie to:

Easysub - około 80 zł
Freebiz - przez okoliczność wyższych stawek, lecz znowu przez dłuższe linki - około 140 zł

Aktualnie:
INSTANTER- http://instanter.pl/pp,1538af - 12 zł (Lecz w szybkim czasie, 8 minut)

Że tak to ujmę "powróciłem" do biznesu, ze starym pomysłem, który jest nowatorski, lecz skuteczny i zyskowny. Idea
12 zł nabiłem przed 00:00 dla testu swojego projektu, który okazał się...genialny.
Jak wspomniałem wcześniej, zajęło mi to 8 minut, dla mnie jest to wynik satysfakcjonujący, uważam również, że gdy użyję go o wcześniejszej godzinie, oraz będę używał go trochę dłużej...osiągnę swój cel (500 zł w jeden dzień).
Z powodu dobrze wyglądających linków, oraz przekonywających programów partnerskich (narazie użyłem tylko jednego, ale wiem, że drugi też będzie super działał), skuteczność jest dużo większa niż wcześniej Huh.