Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: Instanter (/Forum-Instanter-386)
+---- Wątek: [Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter (/Temat-Pomocy-Wskazowki-dot-zarabiania-na-programach-Instanter-87764)



[Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter - kariolmax - 19-03-2014 19:22

Witajcie!
Jestem nowy w spamie (150zł zarobione w 16 dni)
i nie wiem jak promować/ gdzie promować.
Mam mentora ale na fb słabo mi idzie ;/
Będę bardzo wdzięczny jakbyście dali mi jakieś wskazówki.
Odwdzięczę się reputem!


RE: [Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter - SiwyX2014x - 19-03-2014 19:30

jak zarobiłeś 150 zł jak w stopce masz 56 zł? Tongue


RE: [Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter - bolo9797 - 19-03-2014 19:31

Stopke ma z jednego serwisu , a przeciez moze na innych zarabiac.


RE: [Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter - Kede - 19-03-2014 19:33

Czary Idea

W jaki sposób spamujesz? Wrzucasz reklamę na każdą grupę i tyle? Czy dodajesz komentarze z innych kont? Czy konta wyglądają realnie? zdjęcia, uzupełniony profil, wrzucane jakieś zawartości na tablicę (jakieś demoty itp)? Obecnie FB jest tak zaspamowany, że już chyba każdemu ciężko Wink Postaw na jakość albo nie spamuj w ogóle Tongue


RE: [Pomocy] Wskazówki dot. zarabiania na programach Instanter - kariolmax - 19-03-2014 19:54

(19-03-2014 19:33)Kede napisał(a):  Czary Idea