Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Szukam Wspolników - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Szukam Wspolników (/Temat-Szukam-Wspolnikow-87574)

Strony: 1 2


Szukam Wspolników - smup33 - 16-03-2014 16:22

Szukam wspólników do strony o tematyce bukmacherskiej z typami.
Z sekcją płatnych typów, i różnego rodzaju analiz

Posiadam skrypt, domenę

Osoby chętne proszę wpisywać co chcą wnieść w to przedsięwzięcie


RE: Szukam Wspolników - n3cr0bp - 16-03-2014 16:57

Gram czynnie od ponad roku (ogólnie od 3), śledzę ligi itd.
Proszę o więcej info na czym polegała by moja rola, oraz jakie będę miał profilty.


RE: Szukam Wspolników - elbowndg - 16-03-2014 17:10

Ja mogę wnieść siebie do tego biznesu, mam nadzieje że zyski są znaczne...


RE: Szukam Wspolników - smup33 - 16-03-2014 17:15

(16-03-2014 16:57)n3cr0bp napisał(a):  Gram czynnie od ponad roku (ogólnie od 3), śledzę ligi itd.
Proszę o więcej info na czym polegała by moja rola, oraz jakie będę miał profilty.

poszło pw


RE: Szukam Wspolników - dogress - 16-03-2014 19:21

Uczęszczam do technikum informatycznego, więc znam się trochę na stronach. Interesuje się sportem od dziecka i mogę być bardzo pomocny Wink


RE: Szukam Wspolników - martyna2014r - 16-03-2014 19:34

(16-03-2014 19:21)dogress napisał(a):  Uczęszczam do technikum informatycznego, więc znam się trochę na stronach. Interesuje się sportem od dziecka i mogę być bardzo pomocny Wink