Poradnik jak odzyskać zaległe pieniądze - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +---- Dział: Fires (/Forum-Fires-381) +---- Wątek: Poradnik jak odzyskać zaległe pieniądze (/Temat-Poradnik-jak-odzyskac-zalegle-pieniadze-87194) |
Poradnik jak odzyskać zaległe pieniądze - ermonty - 10-03-2014 18:37 Witajcie, W związku, z podejrzeniem oszustwa przez firmę BLUE ICE Rafał Piątkowski / Fires szybki poradnik jak odzyskać pieniądze. Sposób testowany dwa razy, raz otrzymałem pieniądze po upomnieniu a 2 raz po interwencji komornika. W obu przypadkach było tak samo, młodociany przedsiębiorca nie chciał zapłacić Dzieciaczki myślą, że są bezkarne a na końcu jest płacz i rodzice na głowie. Nie jestem prawnikiem, podaje to z własnego doświadczenia A więc tak: 1) Przygotowujemy dowody czyli nieopłacone rachunki. Kopie umowy ( w załączniku ) Przydadzą się także poprzednie opłacone rachunki wraz z wydrukiem uznania na naszym koncie bankowym. 2) Pobieramy wzór "przedsądowe wezwanie do zapłaty" i wypełniamy danymi swoimi oraz firmy Rafała Piątkowskiego z terminem 7 dni. 3) Wysyłamy kopertę Z POTWIERDZENIEM ODBIORU listem poleconym na adres BLUE ICE wraz z wydrukowanymi załącznikami z punktu 1 4) Czekamy 7 dni od dnia doręczenia jeżeli zapłaci to problem z głowy Jeżeli nie to lecimy dalej. 5) Występujemy o nakaz zapłaty do sądu na podstawie Art. 485 § 2a kpc Cytat:Sąd wydaje nakaz na podstawie dołączonych do pozwu dokumentów:6) Składamy pozew wg. poradnika http://www.infor.pl/prawo/pozwy/informacje-ogolne/83105,Jak-uzyskac-nakaz-zaplaty.html Wszystko jest tu dobrze wyjaśnione. Życzę wszystkiego dobrego. Proszę z tego nie rezygnować bo to pewna wygrana Niezbędne dane: Kod: BLUE ICE RAFAŁ PIĄTKOWSKI RE: Poradnik jak odzyskać zaległe pieniądze - bolo9797 - 10-03-2014 19:07 Istnieje cos takiego jak regulamin w ktorym jest napis